• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5049 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۵ مهر

بيانيه رسمي گروه زرين رويا مالك برند ايزي لايف در مورد «استفاده از نام مفاخر»

 گروه زرين رويا، مالك و صاحب برند و علامت‌تجاري «ايزي‌لايف»، پيرو اتفاقات اخير در خصوص موضوع “استفاده از نام مفاخر ايران‌زمين» در صفحه متعلق به اين گروه در پلت‌فرم اينستاگرام (قسمت هايلايت)، با اطلاع و آگاهي كامل از موازين و رويه‌هاي تجاري مشروع، حقوق مالكيت فكري و نيز حق بر شهرت اشخاص شهير و نامدار، بدين‌وسيله با ابراز نهايت تأسف و اندوه خود از وقايع پيش‎‌آمده و نيز با قبول مسووليت نسبت به كليه عواقب و آثار سوء برخاسته از پويش انگيزشي اين گروه، آمادگي خود جهت جبران كليه خسارات مادي و معنوي وارده در اثر معرفي اين اسامي مبارك در كنار برند خود در پويش مورد  اشاره را  اعلام مي‎دارد. 
 بي‌شك اين گروه خود را مكلف مي‌داند تا با هدف توقف اقدامات آن‌دسته از اشخاص و پلت‌فرم‌هاي مجازي كه پويش انگيزشي اين گروه را دستمايه تعرض به ساحت نام و شخصيت مفاخر بزرگ ايران‌زمين قرار دادند و نيز ترميم آثار سوء  آن، بلافاصله  تمامي قواي خود را  بسيج  نمايد. 
 اين گروه ضمن تأكيد بر مسووليت و مراتب تأسف و ناراحتي خود، هرگونه شائبه قصد و يا انگيزه استفاده تبليغاتي و تجاري از نام مفاخر ايران‌زمين و نيز هرگونه شايعه مبني بر استفاده و يا قصد استفاده از نام و تصوير مبارك مفاخر ايران‌زمين در هر مرحله از توليد، بسته‌بندي، عرضه و يا توزيع محصولات متعلق به اين گروه را قاطعانه تكذيب كرده و حقوق خود نسبت به اين‌قبيل اتهامات را محفوظ  مي‌دارد. 
 اين گروه، به عنوان كمترين عضو ايران‌زمين، همواره پاسداشت و حفاظت از نام، عنوان، حريم، حرمت و ميراث بزرگان و مشاهير اين سرزمين در هر عرصه‌اي را هم‌چون ساير آحاد جامعه، يك تكليف و چه بسا يك رسالت براي خود مي‌داند و براي نيل به چنين مقصود ارزشمندي، كوتاهي و يا خطاي عملكردي خود را صميمانه مي‌پذيرد.
 اين گروه بدوا از يكايك بزرگاني كه نام مبارك‌شان در اين پويش درج شده بود و نيز از جامعه دانشگاهيان، جامعه فرهنگ و هنر، فعالان محيط زيست و علاقه‌مندان و دوستداران ايشان و همچنين مخاطبان گروه زرين‌رويا و در آخر، عموم جامعه عذرخواهي كرده و در ادامه، بيش از پيش بر تعهد واثق خود در پيش‌گيري از بروز وقايع مشابه اهتمام  خواهد  ورزيد. 
 در پايان اين گروه واجب مي‌داند تا مراتب امتنان و قدرداني خود از رويكرد مشفقانه و پدرانه مدير محترم فضاي مجازي متعلق به حضرت استاد جناب آقاي دكتر شفيعي كدكني نسبت به خود را  ابراز  نمايد.
كليه اسامي درج شده در پويش انگيزشي اين گروه به‌ترتيب حروف الفبا  به اين  شرح  بودند: 
سركار  خانم  آهو  خردمند (هنرپيشه، مترجم) 
جناب آقاي سياوش دين‌وردي (مسن‌ترين داوطلب كنكور  سراسري) 
جناب آقاي دكتر محمدرضا شفيعي‌كدكني (اديب، نويسنده، شاعر، استاد  دانشگاه) 
سركار خانم شمسي فضل‌اللهي (نويسنده، كارگردان و تهيه‌كننده) 
سركار خانم مه‌لقا  ملاح (معروف به مادر محيط زيست ايران) 
جناب آقاي علي  نصيريان (هنرپيشه) 
و سركارخانم  شيرين  يزدان‌بخش (هنرپيشه) 
هرگونه استفاده از اسامي ذكر شده به‌همراه نام گروه زرين‌رويا و يا هريك از برندها و علايم‌تجاري متعلق به اين گروه، بدون انتشار متن كامل اين بيانيه ممنوع بوده و گروه زرين‌رويا كليه حقوق خود در اين خصوص را محفوظ مي‌دارد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون