• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5073 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ آبان

مروری بر کارنامه یک نشریه مستقل

نمایشگاه 5 روزه مجله فرهنگی و اجتماعی «لاهیجان» با عنوان «پنج سال مجله لاهیجان، مروری بر کارنامه یک نشریه مستقل» در نگارخانه استاد محجوبی شهر لاهیجان (واقع در طبقه سوم اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان) 
برگزار می‌شود. این نمایشگاه به مناسبت پایان پنجمین سال انتشار مجله «لاهیجان» از 24 تا 28 آبان برپا می‌شود و در آن کارنامه این مجله فرهنگی، اجتماعی مرور
 خواهد شد. همچنین در حاشیه این رویداد و در روزهای برپایی نمایشگاه، سه نشست با موضوعات «کتاب و نویسندگان»، «رسانه و مدیریت شهری» و «رسانه و محیط زیست» نیز برگزار می‌‌شود و در آن جمعی از نویسندگان و اهالی رسانه و فعالان اجتماعی درباره موضوعات مورد اشاره صحبت خواهند کرد. گفتنی است مجله فرهنگی و اجتماعی «لاهیجان» نشریه‌ای محلی است و از پاییز 1394 به صاحب‌امتیازی مرتضی میرحسینی شروع به کار کرده است. نمایشگاه «پنج سال مجله لاهیجان» دوشنبه 24 آبان ساعت 16 افتتاح می‌شود و جمعه 28 آبان روز اختتامیه آن خواهد بود. خبرهای این نمایشگاه و آنچه در نشست‌های جنبی روی می‌دهد نیز از طریق صفحه اینستاگرام این مجله به نشانی lahijanmag اطلاع‌رسانی می‌شود. بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون