• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5075 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ آبان

در حراجمعه نبض بازار را بگيريد

طبق رسمي قديمي در اكثر كشورها هر ساله در اولين جمعه بعد از روز شكرگزاري، برندهاي مختلف تخفيفات باورنكردني بر محصولات‌شان مي‌گذارند؛ به‌طوري كه اشاره شده است براي سال‌هاي متمادي اين روز به‌صرفه‌ترين روز دنيا از نظر خريد تلويزيون (و البته استتسكوپ) بوده است. فلسفه اين تخفيف‌ها هم به نوعي به شروع بازه خريد كادو براي كريسمس برمي‌گردد. 
اصطلاح «جمعه سياه» به عنوان نمادي براي اين روز، درواقع از محاورات پليس استخراج شده كه به دليل تجمع زياد مردم و بالا رفتن نرخ دزدي يا دعوا بر سر اجناس مختلف و... از قديم‌الايام اين روز، يك روز كاري دشوار براي ايشان محسوب مي‌شود. (اين شرايط را شايد بتوان به نوعي به آماده‌باش تيم‌هاي پزشكي و نيروي انتظامي و نهادهاي مسوول در چهارشنبه‌سوري شبيه كرد.) 
 البته به واسطه راه افتادن خريد آنلاين، چند سالي است كه حجم كاري پليس در اين روز كاهش پيدا كرده و متقابلا تيم فني سايت‌هاي خريد براي پشتيباني و رفع مشكلات احتمالي آماده‌باش هستند.
هرچند كه فلسفه جمعه سياه ممكن است براي ايرانيان صدق نكند، اما چند سالي است تعدادي از شركت‌هاي ايراني هم مشابه اين رسم را اجرا مي‌كنند و شايد شما هم عبارت جمعه سياه يا حراجمعه را شنيده باشيد. امسال اين روز، 26 نوامبر يا 5 آذرماه خواهد بود.
يكي از اين شركت‌ها، نبض سلامت هوشمند است كه به گزارش روابط عمومي اين شركت، امسال سومين جمعه سياه را برگزار مي‌كند و از تفاوت‌هاي حراجمعه نبض را مي‌توان علاوه بر تخفيفات باورنكردني، به رونمايي و فروش محصولات جديد نبض اشاره كرد.
به گفته اين شركت، در حراجمعه‌هاي گذشته در سال اول گوشي پزشكي‌هاي ديجيتال سري NS، سال دوم دستگاه نوار قلب هوشمند سري NH براي اولين‌بار در اين روز رونمايي شدند و ميزان استقبال به حدي بود كه موجودي بسياري از محصولات در ساعات اوليه حراج به اتمام رسيده است.

زمينه اصلي فعاليت استارت‌آپ نبض، سلامت الكترونيك هوشمند است
نبض در بخش سخت‌افزاري، دستگاه‌ها و گجت‌هاي تخصصي هوشمندي را توسعه داده است كه هم براي پزشكان و هم براي عموم افراد كاربرد دارد. از جمله اين دستگاه‌ها مي‌توان به دستگاه فشارخون ديجيتال، دستگاه ثبت نوار قلب كه به‌طور همزمان نوار قلب، اكسيژن خون و ضربان قلب را اندازه‌گيري مي‌كند و يكي از دستگاه‌هاي كاربردي براي حضور در هر خانه ايراني و قابل استفاده توسط افراد عادي نيزهست، اشاره كرد. اطلاعات اين دستگاه‌ها در بستر ابري كاربران ذخيره و تحليل مي‌شوند. نبض در بخش نرم‌افزار، خدمات مشاوره آنلاين بر محوريت داده را به سرويس‌هاي خود اضافه كرده است كه در آن علاوه بر اينكه معايناتي دقيق‌تر بر مبناي داده‌هاي باليني بيمار انجام مي‌شود، خدمات تحليل داده و تشخيصي بر مبناي ديتاي عظيم دستگاه‌هاي نبض قابل ارايه است.
براي اطلاع از جزييات بيشتر از حراجمعه نبض به وب‌سايت اين شركت به آدرس                                                                          www.nabz      group.com مراجعه كنيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون