• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5095 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۰ آذر

ويژه

سفیر پرتغال با شهردار اصفهان دیدار کرد

شهردار اصفهان در دیدار با سفیر پرتغال گفت: ارتقای همکاری اقتصادی و گردشگری در پیمان خواهرخواندگی اصفهان و پورتو پیش‌بینی شده است.  به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌‍زاده در دیدار با سفیر پرتغال در ایران با اشاره به اینکه اصفهان یک شهر چهار فصل است که زیبایی آن در اردیبهشت دو چندان می شود، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در اردیبهشت و هفته فرهنگی اصفهان میزبان شما  باشیم.


فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با  کروناي تهران مطرح کرد

باید برای تامین  واگن های بیشتر در متروی تهران  اقدام  شود

ویژه برنامه مدافعان سلامت به مناسبت گرامیداشت روز پرستار به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار برنامه مدافعان سلامت با حضور  علیرضا زالی، فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کروناي تهران و سید محمد نقیب، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی ظهر روز ۱۸ آذرماه۱۴۰۰ برگزار شد. زالی گفت: با تدبیر خوب کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران، تصاویر پرستاران و کادر درمان در دیوارهای این ایستگاه نصب شده و خود افراد هم امروز در این ایستگاه حضور دارند.

 

متروی تهران با برگزاری پایگاه‌های فرهنگی میزبان مسافران و شرکت کنندگان در نماز جمعه تهران می شود

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: با کاهش محدویت‌های بیماری کرونا و آغاز اقامه نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، پایگاه‌های فرهنگی متروی تهران فعالیت خود را از سر می‌گیرد.  به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌بردار متروي تهران و حومه، سيد محمد نقيب افزود: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه  همچون دوره‌های گذشته پایگاه‌های فرهنگی خود را همزمان با  اقامه نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در  ایستگاه  شهید  بهشتی  برپا  مي كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون