• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5130 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲ بهمن

پيدا و پنهان

 فاينانس 5 ميليارد دلاري روسيه براي خط آهن رشت-آستارا
 سیداحسان خاندوزی گفت: در جلسه‌ای که بنده با وزیر اقتصاد روسیه صحبت کردم، بنا شد از طریق همان خط اعتباری که قبلا بین دو کشور به توافق رسیده بود، فاینانس قطعه رشت - آستارا انجام شود.  وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سوال که این ۵ میلیارد دلار، علاوه بر تأمین مالی قطعه ریلی رشت به آستارا و احیانا خرید ۲۰۰ لکوموتیو، چه مصارف دیگری خواهد داشت، تصریح کرد: بقیه اجزاي خط اعتباری کریدور عبارت است از تکمیل نیروگاه سیریک که کارش آغاز اما جزء کوچکی از سرمایه‌اش پرداخت‌شده بود و با صحبتی که انجام گرفت، طرف روس موافقت کرد با سرعت خیلی بیشتری مابقی تأمین مالی نیروگاه سیریک را انجام دهد.


هیچ یک از استان‌های برف‌گیر کمبود سوخت ندارند
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از ذخیره‌سازی مناسب سوخت پیش از فصل سرما و آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی به مناطق سرد خبر داد و گفت: در هیچ یک از استان‌های برفی کمبود سوخت نداریم. شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: با توجه به برودت هوا در بیشتر استان‌های کشور و بارش بی‌سابقه برف در برخی استان‌ها، این شرکت همچون روال هر ساله خود با برنامه‌ریزی‌های از پیش انجام‌شده، برای تأمین سوخت زمستانی مصرف‌کنندگان در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی در زمستان جاری و مقابله با سیلاب‌های احتمالی آمادگی لازم را کسب کرده است.


جزيیات جشنواره فروش بهاره اعلام شد
محمد صادق مفتح قائم مقام وزیر صمت گفت: اصناف و تشکل‌ها، جشنواره تخفیف کالایی را با نام «خرید شفاف» آغاز کردند که در آن کالاها با قیمت مناسب‌تر از آنچه تاکنون بوده به مصرف کنندگان عرضه می‌شود. وی گفت: اصناف و تشکل‌ها، جشنواره تخفیف کالایی را با نام خرید شفاف آغاز کردند که در آن کالاها با قیمت مناسب‌تر از آنچه تاکنون بوده به مصرف کنندگان عرضه می‌شود. قائم مقام وزیر صمت افزود: تخفیف کالایی در جشنواره آقای محمدصادق مفتح در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اصناف و تشکل‌ها اعم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های اینترنتی و اصناف کشور، پویش بسیار خوبی را به صورت هماهنگ در جشنواره خرید شفاف شروع کردند که به واسطه آن طیف وسیعی از کالاها با قیمت مناسب‌تری در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون