• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5131 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۳ بهمن

خانه امن

ميعاد نيك

تيم ملي فوتبال اين روزها به مدد نتايج خوبي كه تاكنون گرفته و ركوردهايي كه يكي از پس ديگري جابه‌جا كرده، در آستانه يكي از سريع‌ترين صعودها به رقابت‌هاي بزرگ و مهم جام جهاني قرار گرفته و اين مهم به احتمال زياد در صورت كسب برتري يوزهاي سپيدپوش فوتبال ايران در برابر شيرهاي بين‌النهرين جامه عمل خواهد پوشيد. بر كسي پوشيده نيست كه كادرفني و در راس آن دراگان اسكوچيچ، نقش غيرقابل انكاري در اين نتيجه‌گيري‌هاي بسيار خوب تيم ملي فوتبال داشته‌اند و قطعا بخشي از اين موفقيت به عملكرد كادرفني باز خواهد گشت اما با اين حال انگار دراگان اسكوچيچ هنوز هم از برخي مسائل واهمه دارد كه راضي به برپايي كنفرانس مطبوعاتي با اهالي رسانه نشده.
شايد ادعا كنيد كه سرمربي تيم ملي ايران در چندين برنامه تلويزيوني حضور يافته و در مقام پاسخگويي به شبهات و پرسش‌هاي مطرح شده از سوي مجري يا حتي سردبيرهاي برنامه‌هاي تلويزيوني برآمده؛ اين تفسير اما تمام واقعيت نيست و بخشي از آن را دربر مي‌گيرد. دراگان اسكوچيچ به پيروي از شهاب‌الدين عزيزي‌خادم، رييس فدراسيون فوتبال؛ پس از نخستين نشست خبري‌اش به مناسبت پذيرش هدايت يوزهاي سپيدپوش ديگر حاضر به برگزاري كنفرانس رسمي با تمام اهالي مطبوعات نشده و علت اين موضوع هنوز مشخص نيست. سرمربي تيمي كه بي‌وقفه پيروز بوده و تاكنون هم به بهترين شكل ممكن نتيجه گرفته، چرا بايد از پاسخگويي به سوالات هماهنگ نشده، شفاف و صريح خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بر حذر باشد؟ آيا اين رفتار دون شأن رييس فدراسيون فوتبال كه از سوالات هماهنگ نشده فراري است، به سرمربي تيم ملي هم تسري يافته و عالي‌ترين مقامات فوتبال ملي قرار نيست به وظيفه‌شان در قبال پاسخگويي به مطبوعات عمل كنند؟
چند برنامه تلويزيوني كه خط و ربط آنها مدت‌هاست مشخص شده و عوامل آن با اهالي فوتبال ملي نشست و برخاست زيادي دارند، حالا به خانه امن سرمربي تيم ملي و رييس فدراسيون فوتبال تبديل شده‌اند و در پوشش عمل به وظيفه رسانه‌اي، در حال بازي كردن در زمين طرف مقابل هستند. كاش پس از قطعي شدن صعود تيم ملي به جام جهاني ۲۰۲۲ قطر، دراگان اسكوچيچ به خودش بيايد و تمام شبهات را با درخواست يك نشست خبري رسمي از اتمسفر اردوي تيم ملي كنار بزند و قاعده «تا نباشد چيزكي» براي تيم ملي همه ايران صدق نكند؛ كاش.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون