• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5140 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۳ بهمن

ويژه

يك مرحله ديگر از ثبت نام فيدليتي و ديگنيتي به پايان رسيد
جديدترين فروش خودروهاي ديگنيتي و فيدليتي كه به صورت آنلاين انجام شد و متقاضيان از اكثر استان‌ها خودرو مورد نظر خود را خريداري كردند، به پايان رسيد. 
شركت بهمن موتور ضمن تشكر از متقاضيان خودروهاي ديگنيتي و فيدليتي اتمام ظرفيت عرضه شده براي اين دو محصول، ساعت 12 و 55 دقيقه اعلام كرد.شركت بهمن موتور ضمن عذرخواهي از متقاضياني كه موفق به خريد نشدند، اعلام كرد عرضه مجدد خودروهاي مذكور به زودي از طريق وب سايت رسمي گروه بهمن به نشاني www.bahman.ir و صفحه‌هاي رسمي شبكه اجتماعي بهمن موتور اعلام خواهد شد. در اين روش فروش به منظور اطمينان در عرضه خودرو به مصرف‌كنندگان، سند خودرو به مدت يك سال در رهن شركت قرار مي‌گيرد و امكان صلح و نقل و انتقال به صورت وكالتي وجود ندارد.


نظارت ميداني مديرعامل بانك مسكن بر حسن اجراي طرح تسهيلات بدون ضامن
مديرعامل بانك مسكن به‌طور سرزده از برخي شعبه‌هاي اين بانك به منظور بررسي حسن اجراي طرح ارايه تسهيلات خرد بدون ضامن بازديد به عمل آورد. به گزارش پايگاه خبري بانك مسكن- هيبنا، صبح ديروز محمود شايان مديرعامل بانك مسكن همزمان با اجراي طرح ارايه تسهيلات خرد بدون ضامن از شعب سي متري جي، وزرا و ميدان وليعصر اين بانك بازديد به عمل آورد.
 اين بازديد به‌طور سرزده و در راستاي نظارت بر حسن اجراي طرح ارايه تسهيلات بدون ضمانت انجام شد. مديرعامل بانك مسكن در بازديد از شعب مذكور از نزديك با كاركنان گفت‌وگو و بر تكريم بيش از پيش مشتريان و اجراي صحيح طرح ارايه تسهيلات خرد بدون ضامن تا سقف 100 ميليون تومان تاكيد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون