• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5140 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۳ بهمن

ويژه

ساخت 4 ميليون مسكن يك ركورد تاريخي است
دكتر سيد محمد حسيني در مراسم گراميداشت چهل‌وسومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در بانك مسكن گفت: مساله پشتيباني از ساخت ۴ ميليون مسكن يك ركورد در تاريخ اين كشور است و پيش از اين تا به حال چنين موضوعي سابقه نداشته است .به گزارش پايگاه خبري بانك مسكن- هيبنا، دكتر سيد محمد حسيني معاون امور مجلس رييس‌جمهوري با حضور در مراسم گراميداشت چهل‌وسومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در بانك مسكن، از خدمات دكتر شايان به عنوان يكي از جهادگران حوزه مديريت بانكي و اقتصادي تقدير كرد و گفت: انقلاب در دنيا كم نداشتيم اما در اكثر انقلاب‌هاي دنيا شاهد بوديم كه پس از گذشت مدتي يا به فراموشي سپرده شدند يا از بين رفتند اما انقلاب مردم ايران در سال 57 توانسته 43 سال در مقابل تندبادهاي مختلف، جنگ نظامي، اقتصادي و فرهنگي، توفان حوادث و كودتاها راست‌قامت ايستاده و به يك درخت تنومند تبديل شود. وي در ادامه خاطرنشان كرد: مساله پشتيباني از ساخت 4 ميليون مسكن يك ركورد در تاريخ اين كشور است و پيش از اين تابه حال چنين موضوعي سابقه نداشته است. حتي در دوران ساخت مسكن مهر نيز اين ميزان ساخت مسكن در كشور برنامه‌ريزي و اقدام در جهت تحقق آن صورت نگرفته بود. امروز اما با حضور يك وزير باكفايت در راس وزارت راه و شهرسازي و با كمك و بهره‌مندي از ظرفيت‌هايي مانند بانك مسكن، مي‌توانيم به اين مهم دست يابيم.


حمايت حداكثري بانك ملي ايران از صنعت سيمان
مديرعامل بانك ملي ايران تاكيد كرد: اين بانك براي كمك به توسعه طرح‌هاي صنعتي از جمله فعاليت‌هاي حوزه سيمان آمادگي كامل دارد. به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، دكتر محمدرضا فرزين در ديدار مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره شركت سيمان ساروج بوشهر كه در عسلويه انجام شد، با بيان اينكه ظرفيت‌هاي كشور جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌هاي صنعتي بسيار قابل توجه است، صنعت سيمان را يكي از توانمندترين صنايع كشور خواند و گفت: با وجود طرح‌هاي بزرگي مانند مسكن ملي كه در حال انجام است، از ظرفيت‌هاي صنعت سيمان به خوبي استفاده خواهد شد. وي افزود: توان صادرات محصولات اين بخش نيز بسيار زياد است و كشورهاي همسايه از پتانسيل خوبي براي اين منظور برخوردار هستند.


همراه اول از چالش‌هاي نوآورانه در حوزه هوش مصنوعي حمايت مي‌كند
مركز تحقيق‌ و توسعه اپراتور اول با همكاري دانشگاه صنعتي اميركبير، از چالش‌هاي هوش مصنوعي پيش‌بيني ميزان مصرف اينترنت مشتركان همراه اول و همچنين جست‌وجوي كلمات كليدي در مكالمات مركز تماس همراه اول حمايت مي‌كند. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در اين چالش متخصصان هوش مصنوعي در دو حوزه مهم و كاربردي AI شامل پيش‌بيني سري‌هاي زماني و پردازش گفتار به رقابت مي‌پردازند. همراه اول به عنوان بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور كه به طيف وسيعي از مردم خدمات متنوع ارتباطي نظير اينترنت را ارايه مي‌دهد، درنظر دارد با شناسايي بهترين استراتژي‌هاي مبتني بر هوش مصنوعي، به افزايش بهره‌وري، ارايه خدمات متنوع و بهينه و ايجاد تجربه كاربري عالي در سطوح كاربري مختلف بپردازد. مسابقات هوش مصنوعي اميركبير (مهما) يا (Amirkabir Artificial Intelligence Competitions (AAIC مجموعه‌اي از مسابقات مرتبط با حوزه هوش مصنوعي است كه از سال 1391 در دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار مي‌شود. ششمين دوره اين مسابقات با همكاري و حمايت مركز تحقيق و توسعه همراه اول، حول مسائل واقعي اين شركت برگزار مي‌شود. علاقه‌مندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام به نشاني aaic.aut.ac.ir مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون