• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5143 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۷ بهمن

رويداد

برگزاري  نشست  سران  قوا  به ميزباني رييس  قوه قضاييه

سران سه قوه در نشست مشترك خود كه به ميزباني قوه قضاييه برگزار شد، مهم‌ترين موضوعات داخلي و بين‌المللي را مورد بررسي قرار دادند. به گزارش ايسنا به نقل از مركز رسانه قوه قضاييه، همزمان با ايام چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، جلسه هفتگي سران قوا عصر روز شنبه (۱۶ بهمن) به ميزباني غلامحسين محسني اژه‌اي، رييس دستگاه قضا و با حضور ابراهيم رييسي، رييس‌جمهوري و محمدباقر قاليباف، رييس مجلس شوراي اسلامي برگزار شد. اين نشست از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به طول انجاميد.

جزييات  ديدار  روحاني  و  باهنر

قائم‌مقام دبيركل جامعه اسلامي مهندسين خبر ديدار روحاني و باهنر را تاييد و جزيياتي از آن را اعلام كرد. به گزارش ايلنا، عليرضا خجسته‌پور درباره ديدار آقايان روحاني، ناطق نوري، باهنر، خاتمي و جهانگيري گفت: آقاي روحاني با آقاي باهنر به صورت دو نفره ديدار كردند اما خبر به شكلي منتشر شده كه اين ديدارها جمعي بوده اما به اين صورت نيست. البته آقاي باهنر با جناب آقاي ناطق نوري، تحت ‌عنوان هيات رييسه مجلس پنجم، به ‌صورت يك تا دو ماه يك‌بار جلساتي دارند. همچنين آقاي باهنر ديداري با آقاي خاتمي نداشتند اما چند ماه پيش با آقاي لاريجاني نيز ديدار داشتند. خجسته‌پور با رد اين شايعه كه تشكيل جلسه روحاني و باهنر به ‌منظور تشكيل دولت سايه بوده، گفته است: به هر صورت فردي 8 سال رييس‌جمهوري و فرد ديگري هم 8 سال نايب‌رييس مجلس بوده و دو فرد سياسي كشور، ممكن است حرف و سخني از هر دري زده باشند اما روي محور خاصي صحبت نكردند.

رد خبرسازي‌هاي ديدار  روحاني  و  بزرگان  سياسي 
مديرعامل بنياد باران گزارشي از جزييات ديدارهاي خاتمي، روحاني، لاريجاني، سيدحسن خميني و باهنر به دست داده است. به گزارش پايگاه خبري-تحليلي مدارا، جواد امام در مورد صورت‌جلسه تشكيل دولت در سايه در نشست اخير روحاني، باهنر، لاريجاني و تعدادي از شخصيت‌هاي اصلاح‌طلب گفت: اساسا مساله‌اي چون تشكيل دولت در سايه توسط اين گروه و اين جمع را صرفا در رسانه‌ها شنيديم و اساسا وجود خارجي ندارد. او توضيح داد: به هر حال اين چهره‌هايي كه از آنها نام برده مي‌شود، ارتباطات مستقلي دارند. ملاقات‌هايي با يكديگر دارند و نشست‌هايي برگزار مي‌كنند اما به اين صورت نيست كه دستوركار جلسه انجام يك كار هماهنگ‌‌شده باشد. مثلا آقايان لاريجاني و باهنر و روحاني با شخصيت‌هاي اصلاح‌طلب برجسته تصميمي بگيرند و بخواهند اقداماتي هماهنگ انجام دهند. امام ادامه داد: اين خبرها صرفا فضاسازي رسانه‌اي است و چنين خبري عاري از صحت است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون