• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5171 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ اسفند

اخبار


كلاهبرداري با تبليغ تور گردشگري خارج از كشور

رييس مركز تشخيص و پيشگيري از جرايم سايبري پليس فتا، ناجا در خصوص كلاهبرداري مجازي با تبليغ تور گردشگري خارج از كشور هشدار داد.
سرهنگ علي‌محمد رجبي، رييس مركز تشخيص و پيشگيري از جرايم سايبري پليس فتا با اشاره به ترفند كلاهبرداران مجازي با تبليغ تور گردشگري خارج از كشور گفت: «يكي از ترفندهاي كلاهبرداران در اين زمينه فروش تورهاي مسافرتي با قيمتي بسيار پايين ولي با وعده خدمات با كيفيت از طريق تبليغات اينترنتي است كه اين امر در عمل محقق نشده و صرفا براي اغفال مشتري بوده است.» 
او گفت: «در اين شرايط هنگامي كه هموطنان در شهرهاي مسافرتي براي دريافت خدمات مراجعه مي‌كنند، متوجه مي‌شوند كه اين تبليغات كذب بوده و دچار مشكلات عديده‌اي مي‌شوند؛ از اين رو به تمام افرادي كه قصد مسافرت در تعطيلات نوروزي را دارند توصيه مي‌شود براي تهيه بليت يا رزرو محل اقامت به‌صورت اينترنتي، از مراكزي كه مجوزهاي لازم در زمينه گردشگري دارند اقدام كرده و از پرداخت وجه به افراد ناشناس در فضاي مجازي خودداري كنند.»

مرگ دو جوان در سانحه رانندگي 

برخورد يك دستگاه خودروسواري با تابلو راهنمايي كنار جاده در كمربندي دراك سه مصدوم و دو فوتي بر جاي گذاشت.
روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني شيراز، به دنبال اطلاع‌رساني اين حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوي رانندگان خودروهاي عبوري، آتش‌نشانان ايستگاه ۴ با هماهنگي ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني شيراز، ساعت ۱۲ و ۴۵ دقيقه روز گذشته به كمربندي دراك، رهسپار شدند.
براساس گزارش اين حادثه يك دستگاه خودرو سواري سمند در مسير در حال حركت بود كه به علت نامعلومي از مسير اصلي منحرف شده و به‌شدت با تابلوها راهنمايي برخورد كرد كه در پي آن دو نفر از سرنشينان به سختي مجروح و در داخل اتاقك خودرو گرفتار و سه سرنشين ديگر در همان لحظات اوليه توسط عوامل اورژانس به مراكز درماني منتقل شدند.
آتش‌نشانان بلافاصله پس از ايمن‌سازي اوليه و قطع برق خودرو و رعايت الزامات ايمني، در حضور عوامل اورژانس با استفاده از تجهيزات هيدروليكي مبادرت به فضاسازي و آزادسازي مصدومان از داخل خودرو كردند.
امدادگران اورژانس پس از معاينه مصدومان (مرد ۲۷ ساله و خانم ۲۴ ساله) اين حادثه اعلام كردند كه هر دو بر اثر شدت جراحات وارده فوت شده‌اند.
نيروهاي آتش‌نشاني در ادامه عمليات خود براي جلوگيري از حوادث ثانويه اقدام به ايمن‌سازي محل حادثه كردند و سپس خودرو را به محل امني انتقال دادند.
علت بروز اين حادثه رانندگي از سوي كارشناسان پليس راهور اعلام مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون