• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5173 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ اسفند

پيشخوان

سايت وزارت ارشاد هك شد

روز گذشته -دوشنبه ۲۳ اسفندماه- ويديوهايي در فضاي مجازي منتشر شد كه حكايت از هك شدن سايت وزارت ارشاد و برخي سايت‌هاي وابسته به آن داشت. به گزارش ايسنا، طي اين حمله هكري گويا يكي از سايت‌هاي وزارت ارشاد براي لحظاتي از دسترس خارج شد و تصاويري از گروهك تروريستي منافقين به نمايش درآمد. پس از اين اتفاق ايسنا تلاش كرد با برخي مسوولان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حوزه‌هاي مربوطه گفت‌وگويي انجام دهد كه موفق به دريافت پاسخي نشد و همچنين تاكنون توضيح رسمي از سوي مسوولان امر در اين زمينه داده نشده است. چندي پيش نيز در اتفاقي مشابه، برخي شبكه‌هاي صداوسيما و همچنين تلويزيون تعاملي تلوبيون وابسته به اين سازمان، هك شدند.


تاكيد فراكسيون اقليت بر بازگشت روسيه به مذاكرات برجام
سخنگوي‌ فراكسيون مستقلين ولايي شوراي اسلامي با اشاره به بررسي آخرين تحولات مذاكرات وين در جلسه اين فراكسيون گفت: در اين جلسه تاكيد شد كه روسيه بايد به مذاكرات برگشته و به تعهداتش پايبند باشد. امريكا و اروپا هم زياده‌طلبي و خودخواهي را كنار گذارند. به گزارش ايسنا، محمدعلي محسني‌بندپي در توضيح جلسه اخير فراكسيون مستقلين گفت: در اين جلسه موضوع مذاكرات و جنگ اوكراين مورد بررسي قرار گرفت و تاكيد شد كه بايد امريكا و اروپا خودخواهي و زياده‌طلبي خود را كنار گذاشته و تضمين‌هاي لازم را بدهند. او همچنين گفت: روسيه هم بايد به‌رغم جنگ با اوكراين به مذاكره برگشته و به خاطر شرايط كشورش مذاكره را متوقف نكند، بلكه به تعهداتش پايبند باشد. حفظ منافع و مصالح كشور نيز بايد در اولويت تيم مذاكره‌كننده قرار گيرد و از هرگونه عافيت‌طلبي امريكايي‌ها و غربي‌ها جلوگيري شود. محسني‌بندپي تاكيد بر نظارت دولت بر بازار و تامين كالاهاي اساسي مردم در ايام عيد را از ديگر موارد مطروحه در جلسه فراكسيون مستقلين بيان كرد.


ابلاغ «قانون رتبه‌بندي معلمان» براي اجرا
رييس دولت سيزدهم «قانون نظام رتبه‌بندي معلمان» را براي اجرا به دستگاه‌هاي ذي‌ربط ابلاغ كرد. به گزارش ايرنا، ابراهيم رييسي روز دوشنبه در اجراي اصل يكصد و بيست و سوم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، «قانون نظام رتبه‌بندي معلمان» مصوب مجلس شوراي اسلامي را براي اجرا به وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداري و استخدامي كشور ابلاغ كرد. «قانون نظام رتبه‌بندي معلمان» در جلسه علني روز يكشنبه پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۰ مجلس شوراي اسلامي تصويب شد و در تاريخ ۱۴۰۰.۱۲.۱۶ به تاييد شوراي نگهبان رسيده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون