• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5189 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۲۹ فروردين

رييسي در نشست هم‌انديشي با علما و روحانيون:

محكوم به موفقيت هستيم

رييس‌جمهور با بيان اينكه احياي اميد و اعتماد عمومي با اقدام و عمل شدني است، تاكيد كرد: محكوم به موفقيت هستيم؛ نه مي‌توانيم توقف كنيم و نه اجازه عقب‌گرد داريم. به گزارش ايلنا، سيد ابراهيم رييسي عصر شنبه در نشست هم‌انديشي با جمعي از علما و روحانيون با بيان اينكه شخصا ارتباط با علما را فرصتي مغتنم براي دولت مي‌دانم، گفت: دولت تلاش كرده در سطوح مختلف با علما و نهاد روحانيت ارتباط داشته باشد و از نظرات و مشورت‌هاي آنان بهره  بگيرد.
رييس‌جمهور با استقبال از پيشنهاد ايجاد هماهنگي و هم‌افزايي بين نهادهاي تبييني و تبليغي دولتي، حاكميتي، غيردولتي و مردمي بيان كرد: در اين دولت تمام ظرفيت‌هاي نظام در بخش‌هاي مختلف حاكميتي و دولتي در كنار هم قرار گرفته و خطايي كه در گذشته در جدا كردن نهادهاي انقلابي از نهادهاي دولتي اتفاق افتاده بود، اصلاح شده است. رييسي ادامه داد: امروز همه نهادها و بخش‌هاي زيرمجموعه نظام جمهوري اسلامي زيرنظر مقام معظم رهبري و با يك آهنگ واحد فعاليت مي‌كنند و حتي در عرصه سياست خارجي نيز نهادهاي انقلابي و وزارت امور خارجه كاملا هماهنگ هستند؛ در اين دولت سياستگذاري بر اساس قانون اساسي از سوي مقام معظم رهبري انجام شده و همه دستگاه‌هاي ديگر مجري اين سياست‌ها هستند.
رييس‌جمهور با اشاره به اينكه دولت تلاش كرده رفع دغدغه‌هاي مردم، نخبگان و رهبري در عرصه‌هاي مختلف پولي و بانكي، صادرات و واردات، ماليات و امثال آن را با جديت دنبال كند، اظهار داشت: دولت مردمي ضمن تلاش براي جبران عقب‌ماندگي‌ها، در همان روزهاي آغاز به كار با حجم انبوهي از مطالبات انباشت شده بخش‌هاي مختلف جامعه از جمله فرهنگيان و لايحه رتبه‌بندي معلمان مواجه شد كه تلاش كرده‌ايم يك به يك به اين مطالبات رسيدگي كنيم. رييسي افزود: با وجود همه مشكلات و موانع موجود، هر چه به پيش مي‌رويم آينده را بيش از پيش روشن و اميدواركننده مي‌بينيم. راهبرد و كلان‌پروژه دولت ايجاد و ارتقاي اميد و اعتماد نزد مردم و خنثي‌سازي تلاش دشمن براي ايجاد يأس و نااميدي در جامعه است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون