• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5211 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۹ ارديبهشت

ويژه

 روابط عمومي‌ها بايد در اصلاح الگوي مصرف انرژي اثرگذار باشند
محمدياسر طيب‌نيا، مديرعامل شركت فولاد مباركه در سومين روز از اولين گردهمايي مديران روابط عمومي حوزه معدن و صنايع معدني ايران با بيان اينكه امروز روابط عمومي به عنوان هنر هشتم شناخته شده و صرفا يك شغل نيست، اظهار كرد: روابط عمومي علم توامان با هنر است و بايد در تمدن‌سازي نقش ويژه‌اي داشته باشد. او افزود: امروز روابط عمومي‌ها در عصر ارتباطات يكي از اركان سازمان‌هاي بزرگ و توسعه سرمايه‌هاي انساني هستند؛ رمز موفقيت برندهاي جهاني، فرهنگ كار و توليد است كه در آنها نهادينه شده است. اطلاع‌رساني تنها يكي از رسالت‌هاي روابط عمومي‌هاست و كار روابط عمومي‌ها فراتر از جهاد تبيين و فرهنگ‌سازي در جامعه است؛ براي اينكه از رقابت‌هاي جهاني حذف نشويم بايد جهان‌تراز فكر كنيم. به گفته وي سرنوشت صنايع ما به نوع نگاه جامعه برمي‌گردد و اگر نتوانيم نگاه جامعه را نسبت به صنايع اصلاح كنيم و در اين زمينه فرهنگ‌سازي كنيم، صنايع رو به اضمحلال خواهند رفت.


راه‌اندازي سرويس  خدماتي پنالتي در آيگپ
در پي ورود آيگپ به حوزه فوتبال، اين اپليكيشن تمام خدمات به همراه برنامه فوتبال برتر، برآن شد تا به منظور رفاه حال كاربران فوتبالدوست خود و در راستاي مسووليت اجتماعي در حوزه فوتبال، سرويسي با نام پنالتي را در آيگپ راه‌اندازي كند. به گزارش روابط عمومي آيگپ، پنالتي در آيگپ، يك سرويس خدماتي است كه باعث تعامل هرچه بيشتر كاربران با آيگپ و به دنبال آن مسوولان مربوطه در حوزه ورزش مي‌شود. دوستداران ورزش پرطرفدار فوتبال كه هميشه به دنبال راهي ارتباطي با مسوولان و دست‌اندركاران حوزه ورزش و فوتبال در شهر و روستاهاي‌‌ محل زندگي خود بودند، با نصب آيگپ و ورود به پنالتي مي‌توانند يك راه ارتباطي امن و كاربردي با مسوولان موردنظرشان داشته باشند. روال كار بدين شكل است كه در يك بخش از اين سرويس، كاربران استعدادهاي فوتبالي شهر يا روستاي خود را در ميان نونهالان و نوجوانان شناسايي كرده و بعد از تهيه يك گزارش ويديويي، با ورود به بخش آيلند و كليك روي تايل پنالتي اين گزارش را براي آيگپ ارسال مي‌كنند. از طرفي اگر هر گونه مشكل، پيشنهاد يا انتقادي نيز در حوزه فوتبال، استاديوم‌ها، اماكن ورزشي و... دارند، با ارسال ويديويي در آن زمينه براي آيگپ، مي‌توانند صداي همشهريان خود نزد مسوولان مربوطه باشند، چراكه آيگپ ويديوهاي ارسالي را در زمينه‌هاي ذكر شده در برنامه فوتبال برتر پخش كرده و از اين طريق، صداي كاربران را به گوش مسوولان مي‌رساند تا با پيگيري موضوعات، قدمي هر چند كوتاه در راستاي مسووليت‌هاي اجتماعي برداشته باشد. علاقه‌مندان مي‌توانند با ارسال عدد 1 به 10004497 يا دانلود و نصب از طريق ماركت‌هاي داخلي، آيگپ را نصب و با ورود به بخش آيلند و كليك روي تايل پنالتي، ويديوهاي مدنظر خود را براي پخش در برنامه فوتبال برتر ارسال كنند.


نوع و شيوه فعاليت روابط ‌عمومي‌ها بايد منجر به توسعه و اشتغال شود
 وجيه‌الله جعفري، معاون وزير و رييس هيات عامل ايميدرو در سومين روز از اولين گردهمايي مديران روابط عمومي حوزه معدن و صنايع معدني ايران اظهار كرد: نگاه شركت‌هاي بزرگ صنعتي و معدني كشور نبايد صرفا نگاه درون‌سازماني باشد. او افزود: روابط عمومي‌هاي حوزه صنعت و معدن كشور نقش موثري در اطلاع‌رساني و اميدآفريني به جامعه دارند؛ نوع و شيوه فعاليت روابط‌ عمومي‌ها بايد منجر به توسعه و اشتغال شود، در غير اين صورت به بيراهه رفته‌ايم. ارتباط و تعامل ميان روابط‌ عمومي‌هاي حوزه صنعت و معدن كشور ضروري است و اين امر بايد منجر به ارتقاي سطح رفاه مردم شود؛ روابط‌ عمومي‌ها بايد به‌ گونه‌اي عمل كنند تا نقش خود در آرامش‌بخشي به جامعه را به خوبي ايفا كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون