• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5215 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۳ خرداد

سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح:

ابعاد ترور شهيد صياد خدايي در دست بررسي است

سردار شكارچي، امريكا و رژيم صهيونيستي را كانون برنامه‌ريزي و انجام ترور دانست و گفت: ابعاد ترور شهيد خدايي در دست بررسي است و نتيجه اعلام مي‌شود.
به گزارش «انتخاب»، سخنگوي ارشد نيرو‌هاي مسلح در حاشيه مراسم گراميداشت چهلمين سالگرد آزادسازي خرمشهر با بيان اينكه ايران قرباني ترور است و حدود ۱۷ هزار نفر از مردم كشورمان از سوي دشمنان ترور شدند، گفت: ترور روز گذشته در تهران نشان مي‌دهد ادعايي كه امريكايي‌ها و متحدان آنها درخصوص حقوق بشر دارند، كذب است؛ ابعاد اين ترور در دست بررسي است و نيرو‌هاي امنيتي كشور اين موضوع را دنبال مي‌كنند؛ نتيجه بررسي‌ها هم متعاقبا اعلام خواهد شد. سردار شكارچي همچنين درخصوص حمله موشكي ايران به مقر رژيم صهيونيستي در اربيل عراق و بيانيه سپاه مبني بر پاسخ شديد ايران به اقدامات اسراييل گفت: رژيم صهيونيستي اين را تجربه كرده كه هرگاه مواجهه مستقيم با ما داشته باشد، بدون اينكه چيزي را پنهان كنيم، خيلي شفاف اعلام مي‌كنيم.
عصر ديروز مدافع سرافراز حرم سرهنگ پاسدار حسن صياد خدايي در يكي از كوچه‌هاي منتهي به خيابان مجاهدين اسلام در تهران ترور شد و به شهادت رسيد. اين حمله با واكنش‌هايي از سوي رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي نيز روبه‌رو شد به نحوي كه شبكه خبري «نيوز وان» رژيم صهيونيستي، با اشاره به ترور شهيد صياد خدايي، از اعلام حالت آماده‌باش در سفارتخانه‌هاي اين رژيم در جهان خبر داد. در واكنش به حادثه تروريستي عصر روز گذشته كه منجر به شهادت سرهنگ پاسدار حسن صياد خدايي شد، يك مقام ايراني به الجزيره گفت: «ترور سرهنگ پاسدار صياد خدايي، عبور از خطوط قرمز است كه موجب تغييرات اساسي در معادله درگيري مي‌شود. گروهي كه مسووليت ترور اين شهيد را به عهده دارد، بهاي سنگيني خواهد پرداخت.» سردار رمضان شريف، سخنگوي سپاه نيز با تاكيد بر اينكه اراذل و اوباش و تفاله‌هاي گروه‌هاي تروريستي وابسته به استكبار و صهيونيسم جهاني به سزاي عمل جنايتكارانه خود خواهند رسيد، تاكيد كرد: شهادت سردار خدايي عزم پاسداران انقلاب براي دفاع از امنيت، استقلال و منافع ملي و مقابله با دشمنان ملت ايران را مستحكم‌تر مي‌سازد. به گزارش ايسنا به نقل از سپاه نيوز، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف سخنگو و مسوول روابط عمومي كل سپاه در واكنش به جنايت تروريستي عصر روز گذشته عوامل استكبار و صهيونيسم جهاني، ضمن تبريك و تسليت شهادت سردار رشيد اسلام صياد خدايي به محضر رهبر عظيم‌الشأن انقلاب اسلامي، خانواده معظم و آحاد همرزمان شهيد عزيز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جبهه دفاع از حرم اهل بيت(ع) گفت: اين شهيد گرانقدر عمر خود را در مجاهدت براي حضور در صحنه‌هاي نياز كشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و صيانت از استقلال و امنيت ملت و ميهن عزيزمان سپري كرد و سرانجام در اوج مظلوميت هدف كينه اجير‌شدگان سرويس‌هاي اطلاعاتي نظام سلطه و صهيونيسم جهاني قرار گرفت. وي افزود: قطعا دشمن با ارتكاب اعمال جنايتكارانه عليه ملت ايران و امت اسلامي به ويژه مجاهدان و رزمندگان دلاور و پيشتاز حاضر در ميدان امنيت، راه به جايي نخواهد برد و شهادت سردار سرافراز صياد خدايي، عزم و اراده پاسداران انقلاب در صيانت از امنيت و اقتدار ملي و مقابله قاطع با دشمنان اين سرزمين به ويژه رژيم تروريستي امريكا و رژيم جعلي، جنايتكار و موقتي صهيونيستي را مستحكم‌تر مي‌سازد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون