• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5232 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۵ خرداد

ويژه

ذوب‌آهن اصفهان در كنفرانس بيلت عمان خوش درخشيد
ذوب‌آهن اصفهان در كنفرانس بيلت و محصولات تخت خاورميانه و شمال آفريقا (يازدهمين كنفرانس متال اكسپرت) كه روزهاي ششم و هفتم ژوئن ۲۰۲۲ در مسقط پايتخت كشور عمان با حضور تعدادي از متخصصان و صاحب‌نظران فولاد و مواد اوليه برگزار شد، حضوري فعال داشت.مهندس ايرج رخصتي مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان يكي از سخنرانان اصلي اين همايش بود. مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان در اين كنفرانس به تشريح چشم‌انداز فولاد ايران و جهان و چالش‌ها و فرصت‌هاي پيش رو پرداخت و سپس ضمن معرفي اين مجتمع عظيم صنعتي، طرح‌هاي آتي و چشم‌انداز توليد اين شركت را بررسي كرد.در حاشيه اين كنفرانس مذاكرات مهمي در خصوص جذب مشتريان بالقوه و نيازسنجي بازار براي محصولات جديد توسط تيم‌هاي فروش و بازاريابي شركت صورت گرفت.


انتصاب مديرعامل جديد آبفاي استان اصفهان
حسين اكبريان مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان شد. اتابك جعفري مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور، با صدور حكمي «حسين اكبريان تفاقي» را به سمت مديرعامل آبفاي استان اصفهان منصوب كرد. وي در اين حكم خطاب به اكبريان آورده است: «با عنايت به مراتب تعهد، شايستگي و تجارب مفيد جنابعالي براي دو سال به عنوان عضو اصلي هيات‌مديره و مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان منصوب مي‌شويد. اميد است با اتكال به نيروي لايزال الهي، نصب‌العين قرار دادن تقوي و درايت كامل نسبت به مسووليت خطيري كه به عهده جنابعالي واگذار مي‌گردد و با بهره‌گيري از امكانات و كاركنان متعهد و متخصص، در تحقق اهداف و برنامه‌هاي شركت و خدمت به مردم شريف استان اصفهان تحت رهبري مقام عظماي ولايت موفق و منصور باشيد.»معاون برنامه‌ريزي و منابع انساني شركت فاضلاب تهران، معاون برنامه‌ريزي و منابع انساني آبفاي شهرها و شهرك‌هاي غرب تهران، عضو هيات‌مديره شركت آب و فاضلاب روستايي استان اصفهان و مدير امور قراردادهاي شركت آب و فاضلاب استان اصفهان از جمله سوابق كاري حسين اكبريان بوده است.


استانداردسازي 90 درصد از جايگاه‌هاي سي ‌ان‌ جي منطقه كردستان
در راستاي ارايه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ايمني و رعايت معيارهاي ‏اداره استاندارد، تاكنون 90 درصد از جايگاه‌هاي سي ان جي استان كردستان داراي تاييديه ‏استاندارد شده‌اند.‏ به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان، مدير ‏منطقه با بيان اين مطلب گفت: تامين ايمني و حفظ سلامت شهروندان و پيشگيري از بروز ‏حوادث غيرمترقبه از مزاياي استاندارد‌سازي جايگاه‌هاي سي ان جي است كه ‏كارشناسان اين شركت و اداره استاندارد به صورت دوره‌اي از اين جايگاه‌ها بازديد و نسبت ‏به رفع نواقص و موارد پرخطر با هدف حمايت از ايمني و سلامت شهروندان و مصرف‌‏كنندگان اقدام مي‌نمايند كه اميدواريم تا پايان سال همه ‏جايگاه‌ها موفق به دريافت ‏گواهينامه استاندارد شوند. ‏جهانبخش نوكاني كه در ديدار با مديركل اداره استاندارد استان سخن مي‌گفت با اشاره به ‏فعاليت 54 باب جايگاه سي ان جي از مصرف روزانه بيش از 540هزار متر مكعب سي ان ‏جي در استان خبرداد و افزود: كاليبراسيون 344 نازل جايگاه‌هاي استان انجام و گواهينامه ‏سلامت از اداره استاندارد دريافت نموده‌اند. ‏نوكاني ضمن قدرداني از تعامل و همكاري خوب اداره كل استاندارد استان با اين ‏شركت‏ ‏اظهارداشت: در راستاي ايفاي نقش مسووليت اجتماعي و تحقق حقوق شهروندي، نظارت و ‏بازرسي‌هاي دوره‌اي اين شركت از 88 باب جايگاه عرضه فرآورده‌هاي نفتي و 54 باب ‏جايگاه سي ان جي استان در جهت آزمايش تلمبه‌ها و استانداردسازي جايگاه‌هاي سي ان ‏جي و ارايه خدمات مطلوب به شهروندان مي‌باشد. ‏اين مقام مسوول از هماهنگي لازم جهت برگزاري جلسه با حضوراداره استاندارد استان‏، شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منظقه كردستان و انجمن صنفي جايگاهداران استان ‏نيز جهت انجام كاليبراسيون تلمبه‌هاي عرضه فرآورده‌هاي نفتي مجاري عرضه استان ‏توسط اداره استاندارد خبر داد.


پويش «صحن حرم، مدرسه‌ام» در استان مركزي آغاز شد

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان مركزي گفت: پويش «صحن حرم، مدرسه‌ام» همزمان با سراسر كشور در اين استان آغاز شد. «حسين محمدي» افزود: اين طرح همزمان با دهه كرامت و ترويج فرهنگ متعالي رضوي و فاطمي، در راستاي اجراي طرح تحولي مشاركت‌هاي مردمي «آجر به آجر» و با هدف جلب مشاركت‌هاي خرد مردمي در عرصه مدرسه‌سازي در اين استان آغاز شد.وي ادامه داد: پويش «صحن حرم، مدرسه‌ام» پنجمين پويشي است كه در راستاي طرح تحولي «آجر به آجر» در مدت ۲ سال اجرا و منابع مالي جمع‌آوري شده در اين طرح، به نيت امام هشتم، صرف ساخت هشت مدرسه دانش‌آموزان استثنايي در استان‌هاي مختلف كشور شده است. مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان مركزي خاطرنشان كرد: نيك‌انديشان و خيران مي‌توانند با مراجعه به كانال مهر مدرسه در شبكه اجتماعي شاد يا از طريق وبسايت ajorBajor.ir در اين پويش خيرخواهانه شركت كنند.محمدي گفت: پويش‌هاي «مهر را با محرم آغاز كنيم»، «من مادرم، بچه‌هاي ايران فرزندمن»، «آجرهاي مهرباني» و «به رنگ مدرسه» در راستاي طرح «آجر به آجر» اجرا شده و بيش از يك و نيم ميليون نفر در سطح كشور در اين پويش‌ها شركت كردند.۲۲۷هزار دانش‌آموز در۲  هزار و ۲۶۹ مركز آموزشي در استان مركزي به تحصيل اشتغال دارند. گروه نوسازي مدارس استان مركزي در سال ۱۳۵۵ شكل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌ مديريت و در سال ۱۳۷۷ از مديريت به اداره كل تبديل شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون