• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5237 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۳۱ خرداد

اخبار

۸ كشته  در حادثه رانش زمين در كلمبيا

مقامات محلي كلمبيا در روز يكشنبه اعلام كردند كه در پي وقوع حادثه رانش زمين در بخش كائوكاي اين كشور، دست‌كم هشت نفر از جمله سه كودك جان خود را از دست دادند. يكي از مقامات محلي در اين باره گفت: «براي دسترسي به محل وقوع اين حادثه مشكلات زيادي وجود داشت. در چند نقطه مختلف، جاده ريزش كرده و ما نيز در شهر تجهيزات كافي نداشتيم.» اين حادثه به دليل بارش شديد باران كه در اين فصل بيشتر مناطق كلمبيا را تحت تاثير قرار داده، رخ داده است. به گزارش شينهوا، نيروهاي امدادي كلمبيا در تلاش براي استخراج اجساد قربانيان اين حادثه از ميان گل و لاي هستند.


همسركشي در فارس

فرمانده انتظامي كوه‌چنار فارس گفت: «مرد ۴۶ ساله به دليل عدم كنترل خشم با شليك گلوله در اين شهرستان همسر خود را به قتل رساند و با شليك گلوله به سر خود قصد خودكشي داشت اما سريعا به مركز درماني منتقل و نجات پيدا كرد.»
بنا بر گزارش دريافتي روز دوشنبه از مركز اطلاع‌رساني پليس فارس، سرهنگ لطف‌الله محمدي در اين باره گفت: «در پي وقوع يك فقره قتل در يكي از محلات شهر قائميه، بلافاصله ماموران پليس آگاهي به محل حادثه اعزام شدند.»
او در ادامه گفت: «در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد فردي به علت اختلاف خانوادگي با همسر ۴۲ ساله خود كه در حال طي مراحل طلاق بوده‌اند درگير و با يك قبضه كلت كمري او را از ناحيه سر مورد هدف گلوله قرار داده كه به علت شدت جراحت وارده در دم به قتل رسيده است.»
فرمانده انتظامي كوه‌چنار گفت: «قاتل ۴۶ ساله كه عرصه را بر خود تنگ ديده بود با شليك يك گلوله به سر خود قصد خودكشي داشت كه ماموران سريعا او را با كمك عوامل امدادي به بيمارستان اعزام كردند.»
محمدي با بيان اينكه قاتل در بيمارستان بستري و حال عمومي او رضايت‌بخش است، گفت: «در صحنه درگيري يك قبضه اسلحه كلت كمري، دو تيغه خشاب و تعدادي فشنگ جنگي نيز كشف شد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون