• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5244 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۸ تير

بر‌پايي نمايشگاه نقاشي‌هاي علي‌اكبر صادقي تا 11شهريور

«ديوانه» در گالري مدار موازي

نمايشگاه نقاشي‌هاي علي‌اكبر صادقي به نام «ديوانه» از ۳ تيرماه تا ۱۱ شهريور در گالري مدار موازي برپا است.
به گزارش صبا، نمايشگاه انفرادي نقاشي‌هاي علي‌اكبر صادقي به نام «ديوانه» اين روزها در گالري مدار موازي برپا است.
اين نمايش شامل نقاشي‌هاي آكريليك بر بوم است كه هنرمند از سال ١٣٩۶ تا به امروز كار كرده و ۵ نقاب‌ كه صادقي با همكاري پلتفرم آرت‌مارت توليد كرده‌ است.
تصاوير و نقاب‌ها مخاطب را در مقابل دوگانه خير و شر، خوب و بد، فرشته و شيطان، عدل و ظلم، صلح و جنگ، دورويي و صداقت، نهان و عيان، درون و بيرون قرار مي‌دهد.
همچنين در توضيح نام‌گذاري اين نمايشگاه از علي‌اكبر صادقي نقل شده است: «همه ميگن چطوري اين نقاشي‌ها رو مي‌كشي، چطوري فكر مي‌كني، به همه ميگم كه من ديوانه‌ام.»
علي‌اكبر صادقي برنده چندين جايزه معتبر تصويرگري كتاب و نقاشي‌متحرك شده و نمايشگاه‌هاي متعدد انفرادي و گروهي در داخل و خارج از ايران از آثارش برگزار شده است. از مهم‌ترين آنها مي‌توان به نمايشگاه «مروري بر آثار و زندگي علي اكبر صادقي» در موزه هنرهاي معاصر تهران (۱۳۹۷) اشاره كرد. همزمان با اين نمايشگاه كتابي جامع از دوره‌هاي مختلف كاري او نيز منتشر شد. همچنين آثار او در هر سه نمايش مصورنامه و در نمايشگاه گروهي «لبه نرم تيغ» كه گالري دستان در كرك استريت لندن (۱۴۰۰) برپا كرده بود به نمايش درآمد.
علاقه‌مندان مي‌توانند تا ۱۱ شهريور ماه براي بازديد از اين نمايشگاه همه‌روزه به جز يكشنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ به نشاني: تهران، خيابان حافظ، نرسيده به چهارراه كالج، نبش كوچه بامشاد، پلاك ۴۰۹ مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون