• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5249 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۴ تير

عرضه جديدترين محصولات بهمن در نمايشگاه تبريز

گروه بهمن از حضور ويژه خود در نمايشگاه بين‌المللي شهر تبريز خبر داد. 
گروه خودروسازي بهمن از برنامه خود در خصوص معرفي محصولات اين شركت در نمايشگاه بين‌المللي تبريز خبر داد. گروه بهمن قرار است محصولات خود را در سه گروه سنگين، تجاري و سواري در بازه زماني 14 الي 17 تيرماه در تبريز به علاقه‌مندان معرفي كند. 
در گروه خودروهاي سواري، ديگنيتي پرستيژ و ريسپكت براي اولين‌بار در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت به همين ترتيب در دسته خودروهاي تجاري سبك، خودروي كاپرا و اينرودز معرفي خواهد شد.  بهمن محصولات جديد خود در حوزه خودروهاي سنگين را به اين نمايشگاه مي‌آورد؛ كاميون 26 تن، FAW 460، فورس 8.5 تن، ايمپاور از جمله خودروهاي تجاري و باري هستند كه معرفي خواهند شد. گفتني است در حوزه خودروهاي خدمات شهري و حمل‌ونقل شهري نيز گروه بهمن محصول خواهد داشت و خودروي آتش‌نشاني، ميني‌بوس پگاسوز، اتوبوس CITY12 در معرض ديد قرار مي‌گيرد. 
بهمن در نمايشگاه تبريز براي علاقه‌مندان به موتوسيكلت نيز محصول خواهد داشت. طبق اعلام اين شركت، گروه بهمن گزيده‌اي از توليدات شركت سيبا موتور را به اين نمايشگاه خواهد آورد و دوست‌داران موتوسيكلت مي‌توانند اين محصولات را در نمايشگاه مشاهده كنند. 
نمايشگاه تبريز از 14 الي 17 تيرماه در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اين شهر برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان مي‌توانند از ساعت 16 الي 22 از محصولات بهمن در اين نمايشگاه بازديد داشته باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون