• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5258 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۸ تير

در ادامه تورنمنت کافا

ترکمنستان مقابل دختران ایران ۴ تایی شد

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در سومین دیدار خود از تورنمنت کافا یکشنبه 26 تیرماه از ساعت 18:30 به وقت تهران به مصاف ترکمنستان رفت و در نهایت شاگردان آزمون توانستند این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهند. گل‌های این دیدار را هستی فروزنده، ملیکا متولی، افسانه چترنور و محدثه زلفی به ثمر رساندند. همچنین افسانه چترنور از سوی مسوولین برگزار کننده به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.  مریم آزمون بعد از پیروزی ۴ بر صفر مقابل ترکمنستان و كسب سومين پيروزى پياپى شاگردانش اظهار داشت: این برد را تقدیم می‌کنیم به تیم‌های ملی‌مان. چند وقت پیش تیم امید ما به ترکمنستان باخته بود و امروز توانستیم تلافی آن بازی را در بیاوریم.
وی افزود: بچه‌ها بازی به بازی آماده‌تر و هماهنگ‌تر می‌شوند اما چون با آمادگی کامل به این مسابقات نیامدیم خسته می‌شوند اما سعی می‌کنیم با استفاده از بازیکنان تعویضی که در حد و اندازه اصلی‌های ما هستند انرژی را تقسیم کنیم. خدا را شکر که ۳ امتیاز بازی را گرفتیم و خود را برای بازی آینده آماده می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در مورد بازی با ازبکستان تصریح کرد: ما این تیم را آنالیز کردیم و برای تاکتیک های هجومی آنها برنامه ریزی داریم و فقط به شكست این تیم و قهرمانی فکر می‌کنیم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون