• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5259 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۹ تير

در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو در شيراز مطرح شد

گروه بهمن متناسب با نياز روز جامعه و سليقه مشتري خودرو توليد مي‌كند

نمايندگان مردم استان فارس در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو ضمن تاكيد بر پيشرفت روزافزون محصولات باكيفيت اين مجموعه خودروساز بيان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس كالا به رونق و ارتقاي توليدات خودرويي اين مجموعه كمك خواهيم كرد.
گروه بهمن استانداردهاي لازم 
براي خودرو را رعايت مي‌كند 
محسن علي‌زاده، نماينده مردم سپيدان در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون اقتصادي در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن در نوزدهمين نمايشگاه خودرو در شيراز به پيشرفت روزافزون گروه بهمن در حوزه توليد محصولات باكيفيت اشاره كرد و بيان داشت: اين گروه خودروسازي خودروهاي جديدي را طراحي كرده كه متناسب با نياز روز جامعه است و در كنار آن اشتغال و توليد را نيز به همراه دارد.
وي با تاكيد بر اينكه گروه بهمن استانداردهاي لازم يك خودرو را كاملا رعايت مي‌كند، اظهار داشت: انتظار داريم خطوط توليد اين گروه خودروسازي گسترش يابد. علي‌زاده به عرضه خودروهاي گروه بهمن در بورس كالا نيز اشاره و تصريح كرد: كمك خواهيم كرد با عرضه خودروهاي اين مجموعه در بورس كالا و حذف قيمت‌گذاري دستوري، شاهد رونق، شكوفايي، نوآوري و توسعه بيشتر در خطوط توليد محصولات گروه بهمن باشيم. نماينده مردم سپيدان در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: با كمك شركت‌هايي نظير گروه بهمن در آينده مي‌توانيم در صنعت خودرو خودكفا و وابستگي‌مان به خارج قطع شود.
گروه بهمن يك شركت خودروسازي پويا 
در كشور است 
حسين حسين‌زاده، نماينده مردم لارستان در مجلس شوراي اسلامي و دبير كميسيون انرژي با تاكيد بر سابقه پرآوازه گروه بهمن در صنعت خودروي كشور بيان داشت: اين مجموعه در حوزه خودروهاي سواري و تجاري و نيز توليد موتورسيكلت‌ها به توليد محصولات متنوع مبادرت ورزيده كه اين امر نشان مي‌دهد گروه بهمن يك شركت پويا در صنعت خودروسازي است و متناسب با نياز روز جامعه و سليقه مشتري در بازار مصرف داخلي و حتي خارجي گام برمي‌دارد.  حسين‌زاده خاطرنشان كرد: در چارچوب ركن قانونگذاري آمادگي داريم براي رفع موانع توليد اين مجموعه كمك كنيم تا اين شركت پيش از پيش نامش پر آوازه باشد.
جايگاه خوب گروه بهمن
 در صنعت خودروي كشور 
عليرضا پاك‌فطرت، نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون عمران در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن در نوزدهمين نمايشگاه خودروي شيراز با تاكيد بر اينكه در مجلس يازدهم كميسيون ويژه جهش توليد با هدف رفع موانع توليد و كمك به تسهيل شرايط توليد‌كننده تشكيل شده است، گفت: انتظار داريم توليد‌كنندگان نيز با ارايه نظرات، طرح مشكلات و پيشنهادات‌شان تعامل بيشتري با خانه ملت و كميسيون ويژه جهش توليد داشته باشند.  وي همچنين با تاكيد بر اينكه گروه بهمن به لحاظ كيفيت خوب و تنوع محصولات سومين خودروساز كشور به شمار مي‌رود، تصريح كرد: دولت نبايد با ورود به بحث قيمت‌گذاري و نيز ميزان تيراژ توليد در روند كار شركت‌هاي خودروساز خصوصي دخالت كند.
بايد موانع توليد
 از سر راه بخش خصوصي برداشته شود
جعفر قادري، نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون برنامه و بودجه با تاكيد بر محصولات خوب اين شركت خودروساز اظهار داشت: بايد موانع توليد از سر راه توليد‌كنندگان بخش خصوصي برداشته شود و مورد حمايت و كمك قرار بگيرد. گفتني است؛ محصولات گروه بهمن در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو در شيراز در چهار گروه موتورسيكلت، سنگين، تجاري و سواري در بازه زماني ۲۱ الي ۲۴ تيرماه در معرض نمايش علاقه‌مندان قرار گرفت. در گروه خودروهاي سواري، ديگنيتي پرستيژ و ريسپكت براي اولين‌بار در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفت؛ به همين ترتيب در دسته خودروهاي تجاري سبك، خودروي كاپرا و اينرودز معرفي شد. بهمن محصولات جديد خود در حوزه خودروهاي سنگين را به اين نمايشگاه آورد؛ كاميون 26 تن، FAW 460، فورس 8.5 تن، امپاور از جمله خودروهاي تجاري و باري هستند كه معرفي شدند. همچنين در حوزه خودروهاي خدمات شهري و حمل و نقل شهري نيز گروه بهمن محصول داشت و خودروي آتش‌نشاني، ميني‌بوس پگاسوس، اتوبوس CITY12 در معرض ديد قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون