• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5260 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۳۰ تير

ويژه

در نشست مسوولان ذوب‌آهن اصفهان و مجتمع فولاد مباركه عنوان شد

هم‌افزايي بيشتر در راستاي ارتقاي توليد و عبور از تنگناها

به گزارش روابط عمومي ذوب‌آهن اصفهان، ايرج رخصتي مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان در نشست مسوولان ذوب‌آهن اصفهان و مجتمع فولاد مباركه گفت: هر يك از بخش‌هاي كشور براي پيشرفت و آباداني ايران اسلامي رسالتي دارند و توليد، وظيفه كليدي و اصلي صنايع فولادي به عنوان بخش پيشران اقتصاد كشور است. وي افزود: ذوب‌آهن اصفهان با دانش نيروي انساني و تجربه بيش از نيم‌قرني و همچنين برخورداري از زيرساخت‌هاي موثر در بخش‌هاي گوناگون در كنار گسترش سبد محصولاتش، توليدات با ارزش افزوده بالا را به عنوان يك استراتژي كليدي در دوره جديد در دستور كار قرار داده است. مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان كرد: اين شركت به عنوان اولين توليد‌كننده فولاد در ايران و مجتمع فولاد مباركه نيز به عنوان بزرگ‌ترين توليد‌كننده فولادي كشور مي‌توانند از طريق تعاملات در بخش‌هاي مختلف، روز به روز زمينه توسعه بيشتر كشور و به ويژه حمايت از جامعه پيرامون را رقم بزنند. دكتر طيب‌نيا مديرعامل مجتمع فولاد مباركه نيز در اين نشست به وضعيت توليد فولاد در ايران و جهان پرداخت و گفت: چالش‌هاي پيش روي توليد فولاد، فراتر از جنگ اوكراين و حتي شيوع ويروس كرونا است، گرچه اين دو متغير نيز در روند توليد فولاد جهان تاثيرگذاري بسياري داشته‌اند.


 هماهنگي مجتمع فولاد مباركه و ذوب‌آهن اصفهان براي مقابله با چالش‌ها و بهره‌گيري بيشتر از فرصت‌ها
 وي اضافه كرد: هماهنگي بيشتر بين مجتمع فولاد مباركه و ذوب‌آهن اصفهان يك ضرورت اجتناب ناپذير است و سبب مي‌شود اين دو فولادساز بزرگ كشور براي مقابله با محدوديت‌هاي پيش رو و همچنين بهره‌گيري بيشتر از فرصت‌هايي كه براي صنعت فولاد كشور وجود دارد، برنامه‌ريزي جامع‌تري داشته باشند وحمايت مسوولان را براي ارتقاي توليد كه رشد و شكوفايي بيشتر كشور را در بخش‌هاي گوناگون در پي دارد، جلب نموده و افتخارات بيشتري را براي كشور ثبت كنند.اين مقام مسوول تصريح كرد: طرح‌ها و پروژه‌هاي بسياري از ماه‌هاي گذشته براي همكاري بين مجتمع فولاد مباركه و ذوب‌آهن اصفهان تعريف شده است كه برنامه‌ريزي براي رشد و پيشبرد آنها به‌طور جدي در دستور كار قرار دارد.  طيب‌نيا اظهار داشت: مجتمع فولاد مباركه از طريق توافق و سرمايه‌گذاري بلندمدت آماده خريداري چدن توليدي مازاد در ذوب‌آهن اصفهان است كه اين رويكرد نويد‌بخش چشم‌انداز خوبي براي طرفين است.


راه‌اندازي آزمايشگاه تست شبكه 4 G و 5 G در كشور توسط يك مركز تحقيق و توسعه
 مركز تحقيق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه كشور توانسته به عنوان يكي از مراكز پر فعاليت در بين مراكز R&D كشور، آزمايشگاه‌هاي تست شبكه‌هاي 4 G و   5 G را راه‌اندازي كند. براساس نقشه راه ترسيمي، اين مركز در سه حوزه نسل پنجم فناوري ارتباطات (5 G)، هوش مصنوعي و اينترنت اشيا در سطح همراه اول به حمايت و توسعه محصولات و فناوري مي‌پردازد/ ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها