• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5262 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲ مرداد

ويژه

تجهيز  ۲۳۰  كيلومتر  شبكه  مخابراتي روستاهاي  مركزي  به  فيبر نوري

لطفي، مدير مخابرات منطقه مركزي با اشاره به اقدامات مخابرات استان در سال گذشته اظهار كرد: بيش از ۲۳۰ كيلومتر از شبكه مخابراتي در روستاهاي استان به فيبر نوري مجهز شد. وي افزود: بهسازي ۵۷ لينك و ارتقا و توسعه ۱۳۳۰ سايت در شبكه مخابراتي از ديگر اقداماتي است كه در سال گذشته انجام شده است. مدير مخابرات منطقه مركزي ادامه داد: ۶۰۳ هزار خط ثابت فعال در استان وجود دارد كه ضريب نفوذ آن ۴۱.۷۷ درصد است كه از متوسط كشوري بالاتر است. لطفي بيان كرد: تعداد مشتركين همراه اول دو ميليون و ۱۰۶ هزار نفر است كه ضريب نفوذ آن ۹۷.۶ درصد است.

بازديد مدير شركت پخش منطقه ساري از روستاهاي شهرستان جويبار

مسوول روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري گفت: مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري از چندين روستاي تابعه شهرستان جويبار به صورت ميداني بازديد كرده و پاسخگوي مشكلات مردم بود . عباس خليل‌پور مسوول روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري گفت: سبحان رجب‌پور مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري پس از بازديد از چندين روستاي تابعه شهرستان جويبار طي نشستي با اهالي روستا در مساجد درباره نحوه سوخت‌رساني و مشكلات آنها در ساير زمينه‌هاي فردي و اجتماعي روستا جويا شده و طي گزارشي به استاندار منعكس نموده است‌. عباس خليل‌پور منطقه ساري را به عنوان يكي از مناطق موفق و توانمند در راستاي تحقق اهداف كلان شركت معرفي كرد و گفت: موفقيت در انجام به موقع سوخت‌رساني درشرايط سخت گرما و سرماي فصول و بحران‌ها نشان مي‌دهد كه اين شركت مسووليت خود را در صيانت از حقوق شهروندي به درستي انجام داده است . وي ادامه داد: سبحان رجب‌پور از پروژه‌اي نيمه تمام بازديد و در پرس و جو با مردم مشكلات آنها در مورد مساله آب، جاده، روشنايي معابر، اجراي طرح هادي و ... را ثبت كرده و در جلسه روز بازديد كه با حضور استاندار انجام شد  و گزارش‌هاي جمع‌آوري شده  به مسوولان استانداري  تقديم  شد .

 تامين  ۳۵  ميليون   سيم‌كارت  و  ۷۵ هزار  مودم  4G  بومي 

 مرور اقدامات غول ارتباطي ايران و منطقه، در بحث مهم و استراتژيك حمايت از توليد داخل نشان مي‌دهد كه اپراتور اول در دو بخش مهم يعني حمايت از توليدكنندگان داخلي و تامين ۳۵ ميليون سيم‌كارت خام توليد داخل و همچنين تأمين ۷۵ هزار دستگاه مودم و روتر 4G بومي‌سازي شده در سال ۱۴۰۰ نيز دستاورد داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون