• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5266 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۶ مرداد

وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعيه‌اي اعلام كرد

جزييات جديد از دستگيري تيم تروريستي رژيم صهيونيستي

وزارت اطلاعات جزييات بيشتري از دستگيري و تجهيزات تيم تروريستي شناسايي ‌شده رژيم صهيونيستي را منتشر كرد. متن اطلاعيه دوم وزارت اطلاعات درباره اين تيم تروريستي به اين شرح است: «بسم‌الله الرحمن الرحيم؛ به دنبال اعلام گزارش بازداشت يك تيم تروريستي وابسته به رژيم غاصب صهيونيستي، بخشي از اطلاعات به دست آمده را به استحضار ملت شريف ايران مي‌رساند.
1- هدف تروريست‌هاي وابسته به رژيم صهيونيستي، انفجار يك مركز صنايع حساس دفاعي كشور بود.
2- صهيونيست‌هاي تبهكار، متناسب با اهميت و حساسيت مركز موردنظر، پيچيده‌ترين شيوه‌هاي تركيبي براي شناسايي جغرافياي هدف و تخريب وسيع آن را طراحي كرده بودند.
3- عناصر عملياتي تيم عمل‌كننده از اعضاي گروهك تروريستي و مزدور كومله هستند كه مستقيما توسط عبدالله مهتدي، سركرده آن گروهك براي اين ماموريت انتخاب و به افسران موساد معرفي شده بودند. شايان ذكر است مزدوري گروهك كومله براي رژيم صهيونيستي از گذشته كشف و مستند شده بود اما اين ارتباط در سال‌هاي اخير كاملا نزديك و نيمه‌علني شده است تا آنجا كه انجام عمليات نيابتي از طرف رژيم صهيونيستي به كاركرد شناخته شده آن گروهك مزدور تبديل شده است.
4- سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از بازداشت تروريست‌ها و در مرحله اول با هدفِ حفظ ارتباط آنها با افسرانِ عملياتي موساد، دستگيري‌ها را به صورت كاملا سفيد انجام دادند. اين رهيافت موجب فراهم آمدن امكان شناسايي كليه اعضاي تيم‌هاي عملياتي، پشتيباني و شيوه‌هاي راهبري عملياتي سازمان موساد و كشف زمان دقيق اجراي عمليات شد. آن سازمان تروريستي پس از شكست بزرگ در اجراي عمليات و بي‌اطلاعي از وضعيت تيم عملياتي، مرتبطين و تجهيزات حسّاس همراه آنها، يكشنبه گذشته به گروهك مزدور كومله دستور دادند ضمن اقدام بي‌سابقه، بازداشت تعدادي از عناصر خود را اعلام كند! اين وزارتخانه در روزهاي آينده و با برطرف شدن برخي ملاحظات اطلاعاتي و حفاظتي، تعداد و هويت عواملِ عملياتي بازداشت شده و نيز عناصرِ مرتبطِ مقيم خارج از كشور را اعلام خواهد كرد.
5- گستردگي و تعدد تجهيزاتِ همراه تروريست‌ها در حدي بوده كه امكان حمل مستقيم آنها توسط اعضاي تيم عملياتي وجود نداشته است، بنابراين در قالب جاسازي در لوازم پوششي و از مسير كولبري، از اقليم كردستانِ عراق وارد كشور كرده بودند.
6- بخشي از تسليحات و تجهيزاتِ كشف و ضبط شده از تروريست‌ها به شرح ذيل است: 
1/6- 8 بمب بسيار قوي براي انفجار هدف اصلي و 8 بمب كوچك مخصوص تخريب تجهيزات همراه تيم پس از اجراي عمليات اصلي.
2/6- 4 قبضه سلاح كمري ويژه همراه با صدا خفه‌كن و تعداد زيادي فشنگ مربوط.
3/6- آخرين نسخه‌هاي سيستم‌هاي ارتباطي ويندوز قرمز، تعداد قابل‌توجهي لپ‌تاپ و گوشي‌هاي تلفن همراه و روترهاي مخصوص.
4/6- ابزارهاي فني ويژه براي اخلال در سيستم‌هاي كنترلي محيط هدف و نيز براي انفجار از راه دور.
5/6- مجموعه كاملِ ابزار گريم، كلاه‌گيس و وسايلي براي تغيير اثر انگشت.
6/6- مقادير قابل‌توجهي ارزهاي خارجي و ريال ايراني.
7/6- اسناد هويتي مختلفِ جعلي ايراني و غيرايراني.
7- وزارت اطلاعات ضمن سپاس خاضعانه به درگاه بيكران الهي كه همواره هادي، حامي و حافظِ مجاهدانِ گمنام اسلام و ايران در عرصه‌هاي خطير ماموريت‌هاي‌شان بوده است، اعلام مي‌دارد كه تيم عملياتي دستگير شده نه تنها موفق به كارگزاري بمب‌ها در محيط هدف نشدند، بلكه پيش از دستگيري اعضاي آن و در حالي كه به ‌طور كامل در محاصره تور امنيتي دلاورانِ گمنام قرار داشتند و به عنوان اقدامي كاملا احتياطي، اطلاعات و هشدارهاي لازم به مراكز مرتبط داده شده بود تا در صورت بروز هرگونه رخدادِ پيش‌بيني نشده در مراحل دستگيري‌ها، تروريست‌ها نتوانند حتي به اطرافِ محيط هدف نيز دسترسي پيدا كنند.
در پايان وزارت اطلاعات به غاصبانِ رسواي قدس شريف و حاميان عمال تروريستي آنها صريحا و قويا اعلام مي‌كند گرچه در انجام هدف جنايتكارانه خويش با شكست بزرگ مواجه شدند، اما صرفِ «اعزام تيم به حريم مقدس جمهوري اسلامي ايران» نيز بي‌پاسخ نخواهد ماند، همچنانكه پيش از اين هم هيچ يك از اقدامات تروريستي آنها بي‌جواب نمانده، اما مصالح «صهيونيزم بين‌الملل» در سكوت و كتمانِ مصائب وارده به آنها بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون