• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5266 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۶ مرداد

روي خط خبر

اطلاعي از ارسال رايگان نفت ايران به لبنان ندارم
اعتماد | در شرايطي كه روز گذشته اظهارات سيد حسن نصرالله درباره دريافت نفت رايگان از ايران بازتاب‌هاي فراواني در فضاي رسانه‌هاي بين‌المللي و شبكه‌هاي اجتماعي پيدا كرده بود، وزير نفت در پاسخ پرسش «اعتماد» درباره اظهارات سيدحسن نصرالله در مورد ارسال رايگان نفت ايران به لبنان اظهار داشت: «اطلاعي ندارم.»
در ماه‌هاي اخير، تعدادي عمليات موفق عليه اسراييل انجام داديم
فارس| وزير اطلاعات مي‌گويد: در ماه‌هاي اخير موفق شده‌ايم جز مقابله با توطئه‌هاي اسراييل تعدادي عمليات موفق نيز عليه اين رژيم انجام دهيم كه نشان‌دهنده قدرت امنيتي جمهوري اسلامي و سربازان گمنام امام زمان (عج) است. حجت‌الاسلام خطيب در نشست جمعي از مديران وزارت اطلاعات با رييس مجلس با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات وزارت اطلاعات براي پيگيري مطالبات و خواسته‌هاي بحق مردم براي حل مشكلات گفت: اگر امروز شاهديم كه دشمن با همه اقداماتي كه انجام مي‌دهد، نمي‌تواند از مطالبات مردم براي ضربه زدن به امنيت كشور استفاده كند، يكي از دلايلش رويكرد مردمي وزارت اطلاعات و دولت است كه در تعامل با مردم امنيت پايدار در كشور وجود دارد. 

در مواضع رياض يك واقع‌بيني مثبت مشاهده مي‌كنيم
ايلنا| سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: ما قائل به اين هستيم كه دو كشور ايران و عربستان كشورهاي مهمي در منطقه هستند، اگرچه ممكن است در بعضي مباحث منطقه‌اي و بين‌المللي نسبت به مواضع عربستان انتقاداتي داشته باشيم، اما اين انتقادات را مانع از سرگيري روابط دوجانبه نمي‌دانيم.
ابوالفضل عمويي در پاسخ به سوالي پيرامون «مانع‌تراشي‌هاي عربستان در مسير ديپلماسي ايران در سال‌هاي گذشته» عنوان كرد: ما مواضع اخير مقامات عربستان را كه مرور مي‌كنيم يك واقع‌بيني در آنها مي‌بينيم و فكر مي‌كنيم اين تغيير رويكردي كه در عربستان اتفاق افتاده در جهت مثبت است و از اين جهت با شكل گرفتن اين واقع‌بيني انتظار داريم كه تعاملات ايران و عربستان در مسير صلح و ثبات منطقه حركت كند. نماينده تهران در مجلس همچنين در پاسخ به سوالي در رابطه با «بهبود رابطه با عربستان در كنار احياي احتمالي برجام و ثمراتي كه اين دو مساله مي‌تواند داشته باشد»، خاطرنشان كرد: ما بين مذاكراتي كه ميان ايران و 1+4 است و مذاكراتي كه به صورت دوجانبه با عربستان دنبال مي‌كنيم به صورت مستقيم ارتباطي نمي‌بينيم، اما نفس فعاليت ديپلماتيك جمهوري اسلامي باعث تقويت جايگاه ما در حوزه بين‌المللي مي‌شود و اين تغيير جايگاه حتما منافعي را براي مردم عزيز كشورمان دارد.

 

مراد طاهباز با پابند الكترونيكي به مرخصي رفت
ايلنا |وكيل مراد طاهباز از مرخصي موكلش خبر داد. حجت كرماني درباره آخرين وضعيت موكلش مراد طاهباز گفت: آقاي طاهباز با توديع وثيقه و پابند الكترونيكي به مرخصي آمدند.
ارتش و سپاه در صيانت از ملت ايران لحظه‌اي ترديد نخواهند كرد
ارتش‌نيوز| ارتش ايران، همزمان با پنجم مردادماه سالروز عمليات غرورآفرين مرصاد و شكست مفتضحانه منافقين در تجاوز به ايران اسلامي، بيانيه‌اي صادر كرد.ارتش جمهوري اسلامي در اين بيانيه تاكيد كرد: ارتش و سپاه در صيانت از ملت، نظام و كشور لحظه‌اي ترديد به خود راه نداده است. در بخشي از اين بيانيه آمده است: عمليات مذبوحانه منافقين عليه ايران فرصتي مناسب براي نابودي اين قشر كوته‌فكر و مزدور فراهم آورد و موجب در هم پيچيده شدن طومار منافقين در كمينگاهي شد كه رزمندگان اسلام با تأسي به آيه  «انك لبالمرصاد» براي آنها فراهم آورده بودند. ارتش تصريح كرده است: ارتش و سپاه ايران، تحت هدايت و رهبري فرماندهي معظم كل قوا حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي)، با هوشياري تمام، در صيانت از ملت، نظام و كشور لحظه‌اي ترديد به خود راه نداده و در صورت خيال باطل متجاوزين براي دست‌اندازي به ايران اسلامي، آنچنان درس عبرتي به آنان خواهند داد كه تا هميشه تاريخ به يادگار بماند.


در زمان انتخابات براي جذب كم‌حجابان مسابقه مي‌گذارند!
جماران| عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: كانديدا‌هاي اصولگرا براي اينكه به تعبير خودشان آراي اقشار خاكستري يا مردمي كه گرايش كمتري به آنها دارند را جمع كنند، براي جذب كم‌حجابان در ستاد‌هاي خود مسابقه مي‌گذارند. مجيد انصاري درباره برخورد با آنچه بدحجابي خوانده مي‌شود، گفت: موضوع برخورد با بدحجابي يا بي‌حجابي اين روز‌ها به خبر اصلي گروهي از رسانه‌ها تبديل شده و واكنش‌هاي متفاوتي هم در فضاي مجازي به دنبال داشته و حتي تبليغات بين‌المللي منفي عليه كشور به راه انداخته است. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: به عقيده من، شيوه كنوني مبارزه با بي‌حجابي و بدحجابي كه در پيش گرفته شده است و بعضا فيلم‌هايي از آن در فضاي مجازي منتشر مي‌شود، هيچ نسبتي با آموزه‌هاي ديني و احكام شرعي به خصوص احكام مربوط به امر به معروف و نهي از منكر ندارد. اين شيوه‌ها نتيجه‌اي جز ايجاد نفرت نسبت به دين، انقلاب و اصل مساله حجاب در بر ندارد و بايد متوقف شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون