• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5267 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۸ مرداد

مديرعامل گروه بهمن: تكريم مشتري اولويت اصلي ما در بهمن است

بيوك عليمرادلو، مديرعامل شركت بهمن در نشست خبري يازدهمين نمايشگاه جامع مديريت شهري و پنجمين نمايشگاه تخصصي حمل و نقل و ترانزيت ‌گفت: گروه بهمن طيف متنوعي از محصولات را روانه بازار كرده است و اين شركت از دو چرخ تا ۱۸چرخ را توليد مي‌كند.عليمرادلو اظهار داشت: محصولات ما با بالاترين كيفيت عرضه مي‌شوند و به همين منظور تقاضا براي محصولات گروه بهمن زياد است.مديرعامل گروه بهمن با تاكيد بر اينكه اميد داريم بتوانيم بزرگ‌ترين تجاري‌ساز شويم، اظهار داشت: اكنون در بخش تجاري بيشترين سهم به گروه بهمن تعلق دارد و در بخش ميني‌بوس درصد خوبي را دراختيار داريم و تنوع كشنده‎هايي كه در نمايشگاه در معرض نمايش قرار داده‌ايم بيانگر آن است كه در سال گذشته سرمايه‌گذاري بزرگي صورت گرفته است.عليمرادلو با بيان آنكه اميدواريم اتوبوس شهري اسنا در خياباهاي اصفهان ديده شود، تصريح كرد: مدعي هستيم از نظر كيفيت بهترين اتوبوس را در بازار عرضه كرده‌ايم.توجه به كرامت مشتري به عنوان بالاترين ارزش در گروه بهمن نكته‌اي بود كه عليمرادلو بدان اشاره كردو بيان داشت: از سال گذشته واحدي به نام رضايت و خشنودي مشتريان ايجاد و سعي كرديم با بررسي رويكرد تمام خودروسازان دنيا بهترين‌ها را بياوريم به همين دليل براي رضايت مشتري حساسيت بالايي داريم. 
تكريم مشتري اولويت اصلي بهمن است
وي با تاكيد بر اينكه مركز خشنودي و رضايت مشتريان نشان مي‌دهد كه اولويت با مشتري است، ادامه داد: همچنين واحد CHC نيز با عنوان مركز پاسخگويي مسووليت ارتباط مداوم با مشتري را عهده‌دار است و معتقديم مشتري و كسي كه محصول ما را مي‌خرد خانواده ماست و انتظار داريم كه خانواده ما هميشه محصول ما را استفاده كند.در ادامه نشست خبري حسين خضري مديرعامل بهمن ديزل نيز با تاكيد بر اينكه بهمن ديزل در حوزه خودروهاي تجاري محصول توليد مي‌كند، افزود: بهمن ديزل را با ايسوزو مي‌شناسند. چند سالي است تنوع محصولات را افزايش داديم و كاميونت فورس ۶ تن و ۸ تن را توليد كرديم و سپس كشنده امپاور توليد شد.وي با تاكيد بر اينكه بايد بتوانيم پاسخگوي نياز كشور باشيم، گفت: اكنون مسووليت اجتماعي ما سنگين‌تر است. متاسفانه تقاضا و عرضه در بازار خودرو خيلي همخواني ندارد.خضري همچنين بيان داشت: يكي از سياست‌هاي گروه بهمن كه در بهمن ديزل هم دنبال مي‌شود مساله قيمت است. با توجه به قيمت و كيفيت، به‌روز بودن محصولات مهم است. تقاضا در محصولات ما نسبت به ساير خودروسازان بيشتر است. از اين رو قصد ما اين است با توليد بيشتر بتوانيم تعادلي در بازار ايجاد تا بتوانيم پاسخگوي بازار باشيم.وي با بيان اينكه كاميون ۱۸ تن، ۲۶ تن و ۱۲ تن را در برنامه توليد شركت بهمن ديزل داريم، افزود: هنوز كاميونت ۱۲ تن در بازار عرضه نشده است البته عرضه اين محصول جزو برنامه‌هاي توسعه محصولي بهمن ديزل به شمار مي‌رود.خضري در ادامه با يادآوري اين نكته كه انواع كاربري در بهمن ديزل در حال توليد است، اظهار داشت: امسال ظرفيت توليد اين محصول را افزايش خواهيم داد و مشتري محصول كاملي را تحويل خواهد گرفت.مديرعامل بهمن ديزل گفت: فضايي كه گروه بهمن در نمايشگاه به خودش تخصيص داده است و محصولاتي كه ما عرضه كرده‌ايم، نشان مي‌دهد به دنبال آن هستيم كه بتوانيم پاسخگوي بازار باشيم. ميني‌بوس پگاسوس كه در حوزه خدمات شهري ضمن آنكه جنبه تجاري براي ما دارد نياز بازار را هم تامين مي‌كند. 
راه‌اندازي خط مونتاژ رباتيك بدنه SUV در بهمن اتفاق نويني است
علي پورابراهيم، رييس هيات‌مديره بهمن موتور نيز در اين نشست خبري با بيان اينكه نصب و راه‌اندازي خط پرس بدنه خودرو در سال گذشته صورت گرفته است، گفت: راه‌اندازي خط مونتاژ رباتيك بدنه‌هاي SUV در بهمن اتفاق نويني است كه تاكنون جسارت سرمايه‌گذاري براي خودروهاي SUV صورت نگرفته بود و هم‌اكنون بهمن با ظرفيت ساخت ۱۵ بدنه در ساعت راه‌اندازي شده است.وي همچنين گفت: انتقال خط وانت موجب ايجاد ظرفيت ۲۰ هزار واحدي ايجاد شده و برنامه داريم توليد بهمن موتور تا سقف ۶۰ هزار خودرو برسد كه از اين SUV است.
مي‌خواهيم از فاز مونتاژ‌ وارد مرحله طراحي شويم
در ادامه اين نشست خبري آرمان موسوي، مديرعامل ايران دوچرخ با تاكيد بر اينكه بالاي 10 نوع محصول داريم، افزود: سه چرخه برقي و تريل پرشي ۲۵۰ سي.سي جزو محصولات ايران دو چرخ هستند. هدف ما تنها گسترش سبد محصول نيست، بلكه مي‌‌خواهيم از مونتاژ‌ وارد مرحله طراحي و نوآوري شويم تا مشكلات موتوسيكلت‌هاي برقي به صورت ريشه‌اي رفع شود.وي با اشاره به اينكه استراتژي شركت ايران دوچرخ عرضه محصولات با قيمت قابل قبول است، گفت: محصولات ما كيفيت خوبي دارد. جايگاه مناسبي در قيمت‌گذاري داريم. محصولات ما از نظر كيفي و قيمتي رقابتي هستند و تلاش ما اين است با افزايش تيراژ به سوددهي برسيم و اميدواريم تا پايان سال حداقل ۵ محصول جديد براي بازار داشته باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون