• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5269 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۰ مرداد

در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن در نمايشگاه اصفهان

تاكيد مسوولان استان اصفهان بر استفاده از ظرفيت‌هاي گروه بهمن

مسوولان استانداري و مديران شوراي اسلامي اصفهان در بازديد از غرفه گروه بهمن در پنجمين نمايشگاه حمل و نقل و ترانزيت در نمايشگاه بين‌المللي اصفهان ضمن اشاره بر كيفيت بالا و تنوع محصولات گروه بهمن بر استفاده از ظرفيت‌هاي گروه بهمن و توجه شهرداري شهر اصفهان براي خريد و انعقاد قرارداد با اين مجموعه خودروسازي تاكيد كردند.
كيفيت و قيمت محصولات گروه بهمن
 فراتر از انتظارم بود
مهران زينليان، معاون عمراني استانداري اصفهان در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن در يازدهمين نمايشگاه جامع مديريت شهري و پنجمين نمايشگاه تخصصي حمل و نقل و ترانزيت در نمايشگاه بين‌المللي اصفهان با بيان اينكه كيفيت و قيمت محصولات خودرويي اين مجموعه فراتر از انتظار و تصورم بود، گفت: به دنبال اين هستيم شهرداري اصفهان را به سمت استفاده از ظرفيت گروه بهمن به ويژه در بخش اتوبوس‌هاي شهري و ساير محصولات اين مجموعه سوق دهيم.
در شهر اصفهان مي‌توانيم از ظرفيت گروه بهمن استفاده كنيم 
اميرحسين كميلي، مديركل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نيز در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن در يازدهمين نمايشگاه جامع مديريت شهري و پنجمين نمايشگاه تخصصي حمل و نقل و ترانزيت در نمايشگاه بين‌المللي اصفهان گفت: گروه بهمن يك مجموعه قوي و باسابقه ديرينه در بخش خصوصي است و به دليل تنوع و كيفيت بالاي محصولاتش مي‌توانيم از فرصت و ظرفيت اين مجموعه در شهر اصفهان بهره‌مند شويم. وي همچنين افزود: با استفاده از ظرفيت گروه بهمن مي‌توانيم در اصفهان سرمايه‌گذاري خوبي داشته باشيم.
محصولات گروه بهمن موجب افتخار است
محمد نورصالحي، رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان نيز در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن با تاكيد بر اينكه گروه بهمن و خودروهاي توليدي اين مجموعه موجب افتخار است، خاطرنشان كرد: پيشنهاد مي‌كنيم مديران شهرداري ضمن بازديد از دستاوردهاي گروه بهمن با استفاده از ظرفيت اين مجموعه، بتوانند قراردادهايي مشترك و فيمابين براي خريد محصولات منعقد كنند. گفتني است؛ گروه بهمن محصولات خود را در سه گروه سنگين، تجاري و سواري در بازه زماني ۴ الي ۷ مردادماه ۱۴۰۱ در يازدهمين نمايشگاه جامع مديريت شهري و پنجمين نمايشگاه تخصصي حمل و نقل و ترانزيت اصفهان به علاقه‌مندان معرفي كرد. در گروه خودروهاي سواري، ديگنيتي پرستيژ و ريسپكت براي اولين‌بار در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته است؛ به همين ترتيب در دسته خودروهاي تجاري سبك، خودروي كاپرا و اينرودز معرفي شد.  بهمن محصولات جديد خود در حوزه خودروهاي سنگين را به اين نمايشگاه مي‌آورد؛ كاميون 26 تن، FAW 460، فورس 8.5 تن، امپاور ازجمله خودروهاي تجاري و باري هستند كه معرفي شده است. همچنين در حوزه خودروهاي خدمات شهري و حمل و نقل شهري نيز گروه بهمن محصول داشت و خودروي آتش‌نشاني، ميني‌بوس پگاسوس، اتوبوس CITY12 در معرض ديد قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون