• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3119 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر

خبر كوتاه

داوران ليگ برتر هنوز پول نگرفته‌اند

با وجود اينكه دور رفت رقابت‌هاي ليگ برتر چهاردهم به پايان رسيده اما هنوز دستمزد داوران بابت نيم فصل اول اين رقابت‌ها از سوي فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ پرداخت نشده است. پيش از اين مهدي تاج، رييس سازمان ليگ وعده داده بود كه دستمزد داوران دو، سه روز بعد از داربي پايتخت كه روز دوم آذر برگزار شد، پرداخت خواهد شد اما اين اتفاق هنوز رخ نداده است. اين در شرايطي است كه قرار بود در اين فصل ميزان دستمزد داوران در ليگ برتر افزايش داشته باشد.

 

نيلسون با بازيكنان برزيلي پرسپوليس  مذاكره مي‌كند

نيلسون كوريا، دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس كه يك روز زودتر از كاروان اين تيم به تهران بازگشت، قرار است نماينده باشگاه پرسپوليس در مذاكره با بازيكنان برزيلي باشد كه وارد تهران شده‌اند. بازيكنان برزيلي كه مدت‌هاست درخشان روي آنها نظر دارد، وارد تهران شده‌اند و قرار است نيلسون به همراه سياسي با اين دو بازيكن برزيلي براي پيوستن به پرسپوليس مذاكره كنند. البته آنها قرار است چند جلسه‌يي در تمرينات سرخپوشان شركت كنند اما به نظر مي‌رسد كار آنها تمام شده و تا اواسط هفته جاري با پرسپوليس قرارداد مي‌بندند.

 

اولتيماتوم 48 ساعته درخشان به فولادي‌ها

هفته گذشته برخي مسوولان فولاد خوزستان مدعي شدند كه حميد درخشان با يوسف وكيا بازيكن جوان اين تيم به صورت تلفني مذاكره كرده و خواستار حضور اين بازيكن در پرسپوليس شده است. در همين رابطه وكيل حميد درخشان رسما اعلام كرد به آقايان نعيم سعداوي و حسين ابن‌قاسم فرصت 48 ساعته مي‌دهم كه يا فايل صوتي كه ادعا مي‌كنند فيمابين موكلم با يوسف وكيا در اختيار دارند را منتشر كنند يا در جرايد و خبرگزاري‌هاي معروف به خاطر انتشار خبر كذب خود رسما عذرخواهي كنند، در غير اين صورت به اتهام نشر اكاذيب عليه آقايان ابن‌قاسم و سعداوي شكايت مي‌كنم زيرا اقدام اخير اين دو نفر و حرف‌هاي آنها كاملا كذب و بي‌اساس بوده و از مصاديق بارز بزه نشر اكاذيب است و در صورت عدم عذرخواهي بي‌صبرانه منتظر فايل صوتي ادعايي اين دو نفر نزد بازپرس دادسراي فرهنگ و رسانه هستيم.

 

مديركل ورزش استان قم  فدراسيون فوتبال را تهديد كرد

مديركل ورزش استان قم اعلام كرداگر مسابقه تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و روسيه از تلويزيون پخش نشود، از ميزباني قم براي اين ديدار معذور خواهند بود. اين در حالي است كه تمام برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي برگزاري اين بازي دوستانه در قم انجام شده و اين برنامه در اختيار روسيه هم گذاشته شده است. حسين عابدي، مديركل ورزش و جوانان استان  قم در اين باره تاكيد كرد: «با توجه به جلساتي كه هيات فوتبال استان با فدراسيون، كميته فوتسال و سازمان ليگ داشت، طرفين تعهداتي دادند و يكي از مصوبات، پيگيري پخش زنده بازي از شبكه سه، از سوي فدراسيون فوتبال بود تا اسپانسر‌هاي مالي نيز معرفي شوند. در واقع هيات فوتبال سرپرست امور اجرايي يا همان مجري برگزاري اين ديدار است و اين فدراسيون فوتبال است كه قرار شد شرايط پخش زنده تلويزيوني را فراهم كند. اگر اين اتفاق رخ ندهد طبيعتا ما از ميزباني اين بازي معذور خواهيم بود».

 

عنايتي: نمي‌دانم شايعه معاوضه من و تيموريان از كجا درز پيدا كرده است

خبر معاوضه آندرانيك تيموريان و غلامرضا عنايتي اين‌روزها حرف و حديث‌هاي زيادي در رسانه‌هاي مختلف به راه انداخته است. در شرايطي كه قبل از بازي حساس استقلال مقابل ذوب‌آهن رسانه‌ها از مذاكره تيموريان با مسوولان باشگاه پديده در دفتر اين باشگاه در تهران خبر داده بودند، حالا بحث حضور مهاجم با تجربه پديده در استقلال هم سروصداي زيادي در محافل ورزشي به راه انداخته است. در شرايط كنوني تيموريان اصلا از شرايط خود در باشگاه استقلال راضي نيست و خواهان جدايي از استقلال است. با اين حال غلامرضا عنايتي مهاجم باتجربه پديده درباره شايعات اخير مي‌گويد: «نمي‌دانم شايعه معاوضه من و تيموريان از كجا درز كرده اما بايد ديد كه در اين چند روز چه اتفاقي مي‌افتد. من در روزنامه‌ها اين مساله را خواندم اما تا الان صحبتي با من نشده و من هم اطلاعي از اين موضوع ندارم و نمي‌دانم اين خبر از كجا درز پيدا كرده است اما چهار، پنج سالي مي‌شود كه در نيم‌فصل هميشه اين شايعه براي من وجود دارد اما بايد ببينيم در روزهاي آينده چه اتفاقي مي‌افتد.»

 

پله: جاي نگراني نيست حالم خوب است

اسطوره فوتبال برزيلي به طرفداران خود اعلام كرد كه در سلامت به سر مي‌برد و جاي نگراني نيست. پله به طرفداران خود اطمينان داد كه احتياج به مراقبت‌هاي ويژه ندارد. پله 74 ساله، مدتي پيش براي خارج كردن سنگ از كليه‌اش، جراحي شده بود. ولي چند روز قبل به دليل عفونت مجاري ادراري بار ديگر در بيمارستان سائوپائولو بستري شد. پله از طريق فيس بوك و توييتر گفت: فرصت را مغتنم شمرده و اعلام مي‌كنم كه حالم خوب است. عشق و حمايت شما مرا مورد عنايت قرار مي‌دهد و به شكر خدا موضوع جدي نبود. به بخش مراقبت‌هاي ويژه منتقل نشدم بلكه به يك اتاق ويژه منتقل شدم؛ به دليل اينكه بتوانم تنها باشم. از تمام عيادت‌كنندگان تشكر مي‌كنم. واقعا نياز دارم كه دوران نقاهت و بهبودي خود را با آرامش ادامه دهم.

 

اعزام تيم واليبال ساحلي به تور جهاني

آخرين مرحله تور جهاني واليبال ساحلي از 16 آذرماه به ميزباني شهر «مانگوآنگ» آفريقاي جنوبي برگزار خواهد شد. سازمان ساحلي فدراسيون واليبال براي كسب تجربه ملي‌پوشان ايران تصميم دارد دو تيم الف و ب ساحلي ايران را به اين رقابت‌ها اعزام كند كه اقدامات اداري اوليه اين كار انجام شده است. بر اين اساس مسوولان سازمان ساحلي در حال رايزني با فدراسيون جهاني واليبال براي استفاده از سهميه «وايلد كارت» ويژه كشورهاي در حال رشد هستند. بر اساس اعلام مسوولان سازمان ساحلي روز دوشنبه نتيجه درخواست ايران براي حضور در اين رقابت‌ها مشخص مي‌شود و اگر با شركت تيم يا تيم‌هاي ايران در اين مسابقات موافقت شود، نمايندگان ايران روز جمعه 14 آذرماه راهي آفريقايي جنوبي خواهند شد.

 

رضازاده: آسيايي‌ها از نايب‌رييسي من دراين قاره حمايت مي‌كنند

رييس فدراسيون وزنه‌برداري گفت كه از ايران تنها نام خودش را به عنوان نامزد نايب‌رييسي كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا اعلام كرده و روساي فدراسيون‌هاي وزنه‌برداري آسيا نيز از نايب‌رييسي وي حمايت مي‌كنند. حسين رضازاده در اين باره گفت: در زمان برگزاري رقابت‌هاي قهرماني جهان در آلماتي قزاقستان با روساي فدراسيون‌هاي آسيايي صحبت كردم و همگي از من حمايت كردند و من راي مي‌آورم. رييس فدراسيون وزنه‌برداري همچنين درمورد معرفي علي مرادي براي نامزدي دبيركلي كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا هم اظهارداشت: او به صورت اتوماتيك‌وار مي‌تواند در انتخابات شركت كند و نيازي به معرفي‌اش نيست. باصحبت‌ها و رايزني‌هاي انجام شده از روساي فدراسيون‌ها براي حمايت از او تلاش خواهيم كرد. » رضازاده در ادامه تاكيد كرد: «براساس قانون از هركشور تنها يك نفر مي‌تواند يكي از كرسي‌هاي كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا را بگيرد و با توجه به اينكه ابتدا انتخابات دبيركل برگزار مي‌شود با انتخاب علي مرادي من ديگر نمي‌توانم در انتخابات حضور پيدا كنم. به هر ترتيب حضور دو نفر از كشورمان شانس ما را براي تصاحب يكي از پست‌هاي كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا زياد مي‌كند.» انتخابات كنفدراسيون آسيا در روزهاي پاياني نوامبر (آذر ماه امسال) در كشور قطر برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون