• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3119 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر

سرخط خبرها

   صمد مرفاوي با فسخ قرارداد با باشگاه صباي قم، رسما هدايت پيكان تهران را برعهده گرفت و جانشين منصور ابراهيم‌زاده در اين تيم شد/ باشگاه صباي قم با انتشار بيانيه‌يي اعلام كرد كه مرفاوي بدون هماهنگي با آنها با پيكان قرارداد بسته و از طرق قانوني حق و حقوق خود را پيگيري خواهد كرد.
   پژمان نوري پس از بازگشت كاروان استقلال به تهران با چشماني اشكبار از امير قلعه‌نويي و بازيكنان استقلال خداحافظي كرد و از اين تيم جدا شد. / نوري رضايت‌نامه‌اش را از باشگاه استقلال دريافت كرده و قرار است به تيم ملوان بندرانزلي بپيوندد.
   جلسه‌هيات‌مديره استقلال براي بررسي عملكرد كادر فني اين تيم يكشنبه در دفتر بهرام افشارزاده برگزار خواهد شد/ در اين جلسه قرار است رييس جديد هيات‌مديره استقلال انتخاب شود/ شنيده‌ها حكايت از اين مساله دارد كه هيات‌مديره استقلال تصميم خود را براي ادامه حضور قلعه‌نويي در اين تيم اتخاذ خواهد كرد.
   آندرانيك تيموريان در جلسه‌با بهرام افشار‌زاده به مديرعامل استقلال اعلام كرده كه قصد جدايي از اين تيم را دارد/ آندو برخورد‌هاي زننده ليدر‌ها با خودش به خاطر به سر گذاشتن كلاه قرمز در تمرينات را يكي از عوامل اصلي اتخاذ اين تصميم عنوان كرده است.
   ايمون زايد، مهاجم سابق پرسپوليس مي‌گويد از برد تيم سابقش در داربي تهران لذت برده است. او همچنين اعلام كرد چون پيشنهادي از پرسپوليس دريافت نكرد به تيمي مالزيايي پيوست.
   بازي تيم‌هاي پرسپوليس- ذوب‌آهن و پديده- نفت تهران در مرحله نيمه نهايي جام حذفي بازي‌هاي مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي پنجشنبه 14 آذر ماه برگزار خواهد شد.
   عمران‌زاده ضمن رد شايعه درگيري در رختكن استقلال بعد از باخت به ذوب‌آهن علت تاخير بازيكنان براي خروج از رختكن را به كمبود دوش حمام مرتبط دانست.
   در حالي كه گفته مي‌شود رضا قوچان‌نژاد با باشگاه پرسپوليس براي حضور در اين تيم به توافق رسيده است حميدرضا سياسي مديرعامل اين تيم از اين مذاكرات اظهار بي‌اطلاعي كرد.
   امير سرخوش تنها نماينده اسنوكر ايران در مرحله يك چهارم پاياني رقابت‌هاي اسنوكر قهرماني جهان با شكست در مقابل حريف قدرتمند تايلندي از دور رقابت‌ها كنار رفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون