• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5289 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۶ شهريور

دختر 23 ساله‌اي كه به‌طور مشكوكي ربوده شد

با گذشت بيش از 40 روز هنوز هيچ سرنخي از آدم‌ربا در دست نيست

بعدازظهر روز 25 تير ماه سال جاري «سما جهانباز» دختر 23 ساله ساكن اصفهان به طرز مشكوكي در شيراز ربوده مي‌شود. اين دختر كه روز حادثه در خانه عمه‌شان در شيراز مهمان بود براي خريد بيرون مي‌رود و پس از آن هنگام بازگشت به خانه وقتي كه سوار ماشيني بوده است با خانواده‌اش تماس مي‌گيرد و اعلام مي‌كند كه در حال بازگشت به خانه است اما او پس از تماس هيچگاه به خانه نمي‌رسد. 
با گذشت بيش از چهل روز از ماجراي ربوده شدن اين دختر ماموران پليس همچنان در حال پيگيري هستند اما هنوز هيچ سرنخي از او پيدا نكرده‌اند و گوشي همراه اين دختر نيز يك ساعت پس از اينكه از او خبري نمي‌شود خاموش و از دسترس خارج مي‌شود.
خواهر سما در خصوص اين ماجرا به «اعتماد» مي‌گويد: «سما 23 سال دارد و فرزند دوم خانواده‌مان است. او دانشجوي سال سوم روانشناسي است. ساكن اصفهان هستيم ولي عمه‌مان در شيراز زندگي مي‌كند. طبق معمول هميشه براي مسافرت به شيراز آمده بوديم و سما روز حادثه براي خريد بيرون رفته بود. بعداز ظهر بود كه سما با ما تماس گرفت و گفت كه خريدش را انجام داده و سوار ماشين شده و تا يك ربع ديگر به خانه عمه‌مان مي‌رسد. يك ساعت بعد از تماس سما هرچه با او تماس گرفتيم موفق نشديم و گوشي او از دسترس خارج و خاموش شده بود. نگران شديم و به پليس شيراز اطلاع‌رساني كرديم اما خب گويا سيم‌كارت سما را از داخل گوشي بيرون آورده‌اند و حتي نمي‌شود ماموران از طريق نقطه زني به گوشي او دسترسي پيدا كنند. تمام دوربين‌هايي كه در آن نزديكي بود را چك كرديم و مشخص شد كه او تا نزديكي يك پل پياده آمده است ولي از يك قسمتي به بعد هيچ دوربيني در آن حوالي وجود ندارد كه متوجه شويم كجا رفته است. وقتي سما با ما تماس گرفت صداي خيابان شنيده نمي‌شد و خودش هم گفت كه سوار ماشين شده اما متاسفانه ديگر هيچ ردي از او نداريم. از وقتي سما ربوده شده تا به حال ما شيراز مانديم و خواب و خوراك نداريم عاجزانه از ماموران پليس تقاضا دارم به هر روشي كه شده يك رد و اثري از خواهرم پيدا كنند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون