• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5289 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۶ شهريور

قتل ۶ عضو يك خانواده در دلفان

به گفته يكي از اهالي پدر اين خانواده قبل از فوت تمام دارايي‌اش را به نام پسر بزرگ‌تر زده بود

3 شهريور ماه خبري درخصوص قتل 6 نفر از اعضاي يك خانواده در شهرستان دلفان منتشر شد. محمد زيرك دادستان عمومي و انقلاب دلفان عنوان كرد: «۶ نفر از اعضاي يك خانواده به دليل اختلافات خانوادگي در روستاي عزيزآباد بخش خاوه دلفان به قتل رسيدند. در پي اين حادثه يك جوان ۳۶ ساله با در دست داشتن يك قبضه سلاح كلاشنيكف و به علت اختلافات مالي به خانه برادر بزرگ‌تر خود مراجعه كرده و اقدام به قتل برادر، همسر و چهار فرزند او كرد. پس از اطلاع از وقوع اين حادثه، دادستاني به همراه ماموران انتظامي و بازپرسان قتل شهرستان دلفان در محل حاضر و اقدام به بررسي صحنه جرم كردند. پس از اطلاع از مخفيگاه متهم بلافاصله تيمي از مامورين انتظامي دلفان به سرپرستي دادستان شهرستان به محل اعزام و در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه قاتل در مخفيگاه خود در يكي از روستاهاي اطراف نورآباد دستگير شد. قاتل در همان لحظات اوليه مورد بازجويي قرار گرفته و سريعا به ارتكاب جنايت مذكور اقرار كرد و انگيزه اين جنايت هولناك را اختلاف مالي با برادرش عنوان كرد.» اصغر قهرماني فرماندار دلفان نيز در ارتباط با اين خبر اعلام كرد: «برادر بزرگ‌تر كه پدر و سرپرست خانواده است، متولد 1347 بوده كه توسط برادر كوچك‌تر خود به قتل رسيده است. او داراي همسر و 2 پسر و 2 دختر بوده كه در اين اختلافات قرباني انگيزه‌هاي شخصي قاتل شده‌اند.»
يكي از اهالي براساس شنيده‌هايي كه از اين حادثه داشته است به «اعتماد» مي‌گويد: «قبل از اين ماجرا چند نفر از اقوام جمع شده بودند كه اختلاف ملكي اين خانواده را برطرف كنند. شب پيش از حادثه نيز قاتل با برادرزاده و برادرش درگير مي‌شود و گويا قاتل را كتك مي‌زنند كه فرداي آن روز هم اين اتفاق وحشتناك مي‌افتد. شهرستان دلفان بسيار شهرستان امني است، اين اتفاقات جو اين شهرستان را تا حدي متشوش مي‌كند.»
يكي ديگر از اهالي نيز ادعا مي‌كند: «تا جايي كه مي‌دانيم اختلاف ملكي بين دو برادر رخ داده كه برادر كوچك‌تر با سلاح گرم برادر و خانواده‌اش را به قتل مي‌رساند. ظاهرا پدرشان قبل از فوت تمام دارايي‌اش را به نام پسر بزرگ‌تر زده بود و برادر كوچك‌تر هم كه معتاد بوده اين قتل را مرتكب مي‌شود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون