• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5290 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۷ شهريور

ويژه

پايان شهريور آخرين فرصت استفاده از امتيازات شش‌ماهه اول سال در آيگپ
كاربران آيگپ طبق روال هر سال در صورت استفاده نكردن از امتيازات جمع‌آوري شده در شش‌ماهه اول سال، فقط يك‌دهم آن امتيازات را در ادامه حفظ خواهند كرد. به گزارش روابط عمومي آيگپ، امتيازهاي كاربران آيگپ دوبار در سال منقضي مي‌شود، بنابراين بهتر است تا قبل از سررسيد زمان پايان اعتبار از امتيازات خود استفاده كنند. برهمين اساس فرصت استفاده از امتيازات كسب شده در آيگپ در شش ماه اول سال فقط تا پايان شهريور ماه است. اين امتيازات فقط تا پايان تابستان با ارزش واقعي قابل استفاده است و با اتمام تابستان با ضريب يك‌دهم به نيمه دوم سال انتقال پيدا مي‌كند. براساس اين گزارش، از روش‌هاي كسب امتياز مي‌توان به انجام تراكنش‌هاي مالي همچون؛ كارت به كارت، خريد شارژ و بسته اينترنتي، پرداخت انواع قبوض، تهيه كارت هديه ديجيتال، تراكنش‌هاي مربوط به امور خيريه و همچنين پيش‌بيني مسابقات ورزشي، گردونه و شهربازي، ساخت كانال، عضويت در كانال رسمي آيگپ، دعوت از دوستان براي عضويت در آيگپ و... اشاره كرد. جشنواره «صدپارتي» كه به تازگي در آيگپ راه‌اندازي شده است در حال حاضر يكي از بهترين راه‌هاي استفاده از امتيازات در فرصت باقيمانده است. كاربران مي‌توانند با خريد شارژ و بسته اينترنتي از آيگپ و برخورداري از تخفيف با استفاده از امتيازات، وارد اين جشنواره شده و از طريق قرعه‌كشي روزانه شانس خود را براي برنده شدن در جوايز اين جشنواره امتحان كنند. آيگپ در صد پارتي به دو نفر از خريداران شارژ و بسته اينترنتي بدون در نظر گرفتن مقدار خريد و اينكه آيا قبلا برنده جايزه شده‌اند يا خير، به قيد قرعه روزانه يك ميليون ريال جايزه نقدي اهدا مي‌كند. كاربران آيگپ براي خرج امتيازات خود كافي است از روش خريد شارژ و بسته اينترنتي تا سقف 20% تخفيف، بخش‌هاي مختلف خيريه تا سقف 10000 امتياز و همچنين براي دريافت كدهاي متنوع تخفيف در باشگاه آيگپيا استفاده كنند. اگر تاكنون آيگپ را نصب يا به‌روزرساني نكرده‌ايد براي بهره‌مندي از خدمات و نصب آيگپ مي‌توانيد عدد 1 را به 10004427 ارسال يا از طريق ماركت‌هاي داخلي يا شماره‌گيري #80٭1٭ براي دانلود، نصب يا به‌روزرساني اقدام كنيد.


جذب بيش از ۶۵ ميليارد تومان اعتبار شهرك‌سازي در استان مركزي
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان مركزي گفت: مبلغ جذب‌شده براي شهرك‌سازي تا ۲۲ مرداد سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۶ ميليارد تومان بوده كه امسال در مدت مشابه، به ۶۵ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان رسيده است. به گزارش روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان مركزي، عليرضا حيدري تفرشي، با اشاره به بهره‌برداري از ۱۱ طرح با اعتبار ۷۲ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان در شركت شهرك‌هاي صنعتي استان در هفته دولت، اظهار كرد: اجراي شبكه توزيع آب و آبياري فضاي سبز شهرك صنعتي ساوه به طول ۱۷كيلومتر، احداث ۸ واحد كارگاهي شهرك صنعتي ساوه، احداث ساختمان آتش‌نشاني شهرك صنعتي ساوه به متراژ ۳۳۰ مترمربع، احداث ۲ واحد كارگاهي شهرك صنعتي غرق‌آباد، زيرسازي و جدول‌گذاري ناحيه صنعتي پرندك به طول ۸ كيلومتر و زيرسازي و آسفالت و جدول‌گذاري شهرك صنعتي مامونيه به طول ۸ كيلومتر از پروژه‌هاي شاخص جهت افتتاح در هفته دولت است. وي گازرساني به لوله‌هاي كارگاهي شهرك صنعتي ايبك‌آباد به طول ۳ كيلومتر، احداث ۴ واحد كارگاهي شهرك صنعتي محلات و احداث ۴ واحد كارگاهي در شهرك صنعتي دليجان و همچنين احداث شبكه برق ۲۰ كيلوولت شهرك صنعتي دليجان به طول ۳كيلومتر را از ديگر پروژه‌ها دانست. وي با اشاره به عملكرد اين شركت در دولت سيزدهم، تعداد قراردادهاي منعقد شده در يكسال اخير را ۱۳ مورد عنوان كرد و گفت: ۱۰۲ هكتار اراضي واگذار شده و ۱۴۰واحد صنعتي به متراژ ۵۹ هكتار با سرمايه‌گذاري ۲ ميليارد و ۷۳۸ ميليون و ۲۰۰هزار تومان و اشتغال ۳ هزار و ۱۸۸ نفر به بهره‌برداري رسيده است.


 آغاز عمليات تامين و انتقال برق در سه شهرستان فارس
همزمان با هفته دولت عمليات اجرايي پست ۶۳ به ۲۰ كيلوولت كازرون 4 و عمليات اجرايي افزايش ظرفيت پست نيروگاه كازرون، افزايش ظرفيت پست 63 كيلوولت كورده لارستان و افزايش ظرفيت پست 230 لار و همچنين افزايش ظرفيت پست 63 كيلوولت خنجشت اقليد و خط ارتباطي 66 كيلوولت سرحد 2 كليد خورد. به گزارش روابط عمومي شركت برق منطقه‌اي استان فارس، مهندس يدالله حقيقي مديرعامل شركت برق منطقه‌اي فارس در اين مراسم با تقدير از استاندار فارس و نماينده كازرون در مجلس اظهار داشت: در شهرستان كازرون شاهد آغاز عمليات اجرايي احداث ايستگاه شماره 4 كازرون با ظرفيت 80 مگاولت آمپر و دوازده خروجي تغذيه‌كننده ۲۰ كيلو ولت آن، همچنين شاهد آغاز عمليات اجرايي نصب يك دستگاه ترانس ۱۶۰‌مگا ولت آمپر در پست نيروگاه كازرون هستيم، اين طرح‌ها با تلاش و پيگيري دكتر فريدون عباسي نماينده مردم كازرون و كوهچنار در مجلس شوراي اسلامي و حمايت‌هاي دكتر محمدهادي ايمانيه استاندار فارس و مسوولان شهرستان كازرون در هفته دولت اجرايي شده است و تقارن اين عمليات با هفته دولت به مباركي و بركت اين طرح‌ها براي شهروندان افزوده است. مهندس حقيقي اضافه كرد: ايستگاه پيش‌بيني شده چهارمين ايستگاه است كه در شهرستان كازرون ساخته مي‌شود و با به مدار آمدن اين ايستگاه زيرساخت‌هاي مناسب براي توسعه صنعتي شهرستان كازرون محقق خواهد شد، در كنار اين طرح، پروژه 230 كازرون به ظرفيت 80 مگاولت آمپر را هم آغاز كرديم و اميد است با اجراي اين طرح‌ها در شهرستان كازرون شاهد رونق بيشتر صنعت و تامين برق پايدار براي مشتركان خانگي در شرايط بهينه باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون