• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5291 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۸ شهريور

حاشيه‌هاي نشست رييس‌جمهوري

 يكي از موضوعاتي كه بعد از نشست رييس‌جمهوري بازتاب‌هاي فراواني پيدا كرد، آمارهايي بود كه در اين نشست در خصوص تورم شهريورماه ارايه شد؛ اين آمارها با توجه به اينكه هنوز موعد بررسي آمارهاي شهريور 1401 از راه نرسيده، با پرسش‌هايي مواجه شد. چهره‌هايي چون عباس عبدي و ناصر همتي در خصوص آمارهاي مطرح شده، ابهاماتي را مطرح كردند.
  عدم حضور نمايندگان رسانه‌هاي غربي از جمله موضوعاتي بود كه در نشست روز گذشته به چشم آمد. اين در حالي است كه در زمان دولت قبلي، دامنه وسيعي از رسانه‌هاي غربي از جمله لس‌آنجلس تايمز امريكا، خبرگزاري فرانسه، آسوشيتدپرس، رويترز و... در ايران حاضر مي‌شدند و پرسش‌هاي خود را مطرح مي‌كردند. ديروز اما حضور رسانه‌هاي چيني، روسي و نمايندگان كشورهاي عربي در نشست رييس‌جمهوري بيشتر به چشم آمد.
  نشست رييس‌جمهوري با خبرنگاران داخلي و خارجي راس ساعت 11آغاز شد و تا حدود ساعت 1 و 20دقيقه به طول انجاميد. خبرنگاران از ساعت 9 صبح در محل ساختمان اجلاس سران حضور داشتند تا مقدمات حضور آنها در نشست فراهم شود.
 اغلب پرسش‌هاي طرح شده از سوي رسانه‌هاي همسوي دولت مطرح شد و بسياري از رسانه‌هاي منتقد دولت فرصت طرح پرسش در نشست را پيدا نكردند. از ميان رسانه‌هاي اصلاح‌طلب و ميانه‌رو تنها روزنامه‌هاي آفتاب يزد و اعتماد و خبرگزاري ايلنا فرصت طرح پرسش پيدا كردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون