• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5292 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۹ شهريور

ويژه

جوانان واليبال ايران با حمايت همراه اول بر بام آسيا ايستادند
تيم ملي واليبال جوانان ايران با پنج پيروزي متوالي و بدون باخت بر بام آسيا ايستاد و عنوان قهرماني بيست‌ويكمين دوره رقابت‌هاي جوانان آسيا را از آن خود كرد. تيم ملي واليبال جوانان ايران در مرحله فينال رقابت‌هاي قهرماني جوانان آسيا دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ به مصاف تيم هند رفت و با نتيجه سه بر يك پيروز ميدان شد تا عنوان قهرماني اين دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد. تيم واليبال جوانان ايران امسال در بحرين هفدهمين حضور خود در اين رقابت‌ها را تجربه كرد و ملي‌پوشان اين رده سني كشورمان در شانزده دوره قبلي موفق به كسب ۱۱ مدال شامل شش طلا، سه نقره و دو برنز شده‌اند. همراه اول به عنوان حامي رسمي تيم‌هاي ملي واليبال كشورمان، اين پيروزي و قهرماني را به ملي‌پوشان و مردم ورزش‌دوست ايران تبريك گفته است.


 برگزاري سه مانور عملياتي  در شركت گاز استان مركزي
محمدرضا سميعي مديرعامل شركت گاز استان مركزي از برگزاري سه مانور عملياتي در شركت گاز استان با هدف كاهش آسيب‌پذيري، افزايش بازدارندگي، تداوم خدمات‌رساني، تسهيل مديريت بحران و ارتقاي پايداري طي سه ماهه نخست سال جاري خبرداد. به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان مركزي، محمدرضا سميعي مديرعامل شركت گاز استان مركزي اظهار كرد: به منظور كاهش آسيب‌پذيري در برابر تهديدات و بحران‌ها، شناسايي نقاط قوت و ضعف و هماهنگي بين نيروها، بررسي صحت كاركرد تجهيزات و اجراي الزامات پدافند غيرعامل، تعداد سه مانور عملياتي در حوزه‌ها و سناريوهاي مختلف در ستاد و ادارات گاز شهرستاني شركت گاز استان مركزي برگزار شد. وي درباره سازوكار اين مانورها گفت: تمرين‌هاي عملياتي طبق روش اجرايي تدوين سناريو و ارزيابي تمرين، ابلاغي از شركت ملي گاز بر اساس بحران‌ها و تهديدات شناسايي‌شده در سطح شركت، برگزار مي‌شود. مديرعامل شركت گاز استان مركزي در خصوص صيانت از تاسيسات گازرساني و مقابله با بحران‌ها در راستاي ضرورت آمادگي نيروهاي تعميرات، امدادگر و گازبان اين شركت، بيان كرد: اجراي تمرين‌هاي عملياتي در سطوح مختلف منجر به ارتقاي توانمندي نيروها در واكنش به موارد اضطراري، مهار و كنترل تهديدات، سازماندهي و مشاركت فعال نيروها مي‌شود.


جهش چشمگيري در برق‌رساني به روستاهاي استان بوشهر  ايجاد شده است
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان بوشهر گفت: جهش چشمگيري در برق‌رساني به روستاهاي استان بوشهر ايجاد شده است. غلامرضا حشمتي در حاشيه برنامه‌هاي هفته دولت در دشتستان با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار كرد: به منظور توسعه شبكه برق‌رساني و تامين برق پايدار در شهرستان دشتستان تلاش‌هاي گسترده‌اي صورت گرفته است. وي خاطرنشان كرد: در راستاي تقويت و پايداري شبكه برق شهرستان دشتستان ۴۰۰ ميليارد ريال اعتبار در حوزه تاسيسات برق‌رساني توسعه و احداث و اصلاح و بهينه‌سازي اين شهرستان هزينه شد. مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان بوشهر اضافه كرد: اعتبار ۶۷ ميليارد ريال در شهر دالكي در بخش تعويض پايه‌ها و اصلاح و بهينه‌سازي شبكه، توسعه و احداث و روشنايي معابر هزينه شده است. وي بيان كرد: امسال با وجود تمام محدوديت‌ها و كاهش ۱۵ هزار مگاواتي برق در كشور با اعمال مديريت صورت‌گرفته هيچ‌گونه خاموشي در حوزه برق خانگي استان بوشهر رخ نداد كه اين مهم نشأت‌گرفته از تدابير صورت‌گرفته در سطح كلان دولت خدمتگزار آيت‌الله رييسي و حمايت‌هاي وزارت نيرو و شركت توانير و در استان نيز حمايت‌هاي استاندار، امامان جمعه معزز و همه دست‌اندركاران خدوم مردم شريف استان محقق شد. حشمتي ادامه داد: ميانگين خاموشي مشتركين در كشور ۵۰۰ دقيقه در سال است ولي در استان بوشهر اين ميزان حدود ۲۰۰ دقيقه است كه موفقيتي چشم‌گير براي استان به ثبت رسيده است.


عطاي تسهيلات ۱۰۰۰ ميليارد ريالي به زوج‌هاي دانشجوي داراي فرزند
توافق‌نامه جواني جمعيت ويژه زوج‌هاي دانشگاهي، بين بنياد ۱۵ خرداد ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و معاونت فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها به امضا رسيد. به گزارش روابط عمومي بنياد ۱۵ خرداد، حميدرضا عليان‌زادگان با بيان اينكه در فاز اول اين طرح ملي، پنج هزار زوج دانشگاهي مشمول حمايت هستند، اضافه كرد: برنامه‌ريزي ما به گونه‌اي است كه با همكاري شركاي اجتماعي و خيرين عزيز، اين آمار در آينده تا ۴۰ هزار زوج افزايش يابد.  مديرعامل بنياد ۱۵ خرداد ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به اعتبار ۱۰۰۰ ميليارد ريالي اين مرحله از طرح، به بيان جزييات حمايت از زوج‌هاي دانشجو پرداخت و گفت: اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۵۰ ميليون ريال به زوج‌هاي دانشگاهي با اولويت داراي فرزند سوم به بعد، اهداي كارت هديه به مادر، افتتاح دفترچه حساب پس‌انداز بلندمدت به نام فرزند به مبلغ ۲۰ ميليون ريال و اهداي بسته «لبخند مادري» به زوج‌هاي دانشجو با شرايط مندرج در توافق‌نامه براي متولدين ۱۴۰۱ به بعد، از جمله مفاد طرح ملي «ايرانِ جوان» است.  مديرعامل بنياد ۱۵ خرداد با بيان تهديدهاي پيري جمعيت اظهار داشت: همه مردم ايران به ايرانِ جوان و جواني ايران مي‌انديشند و ما براي داشتن كشوري آباد و سرآمد در دنيا، به يك نسل مسووليت‌پذير و بااستعداد و مجهز به علم روز نيازمنديم و در اين زمينه، زوج‌هاي جوان دانشگاهي براي تربيت چنين نسلي به يقين شايستگي دارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون