• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5299 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۷ شهريور

برگزاري اجلاس مسوولان روابط عمومي 28 استان كشور

برگزاري اجلاس مسوولان روابط عمومي 28 استان كشور
اعتماد|اجلاسيه مسوولان روابط عمومي ٢٨ استان كشور در محل اتحاديه سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري ايران ديروز  چهارشنبه 16/06/١٤٠١ به رياست دكتر جعفر كوشا و با سخنراني الياس حضرتي مدير مسوول مجموعه رسانه‌اي اعتماد و دكتر كامبيز نوروزي و دكتر نقره‌كار آغاز شد، مشروح اين نشست در آينده دراختيار مخاطبان محترم قرار مي‌گيرد.

مجلس خبرگان: شبهه‌پراكني‌ها بي‌معناست

انتخاب|مجلس خبرگان رهبري با انتشار بيانيه‌اي در واكنش به برخي شبهات درباره آينده رهبري نظام تصريح كرد: خبرگان رهبري به عنوان معتمدان ملت برحسب وظيفه ذاتي، قانوني و شرعي خود شبهه‌پراكني‌ها را بي‌معنا دانسته و اعلام مي‌دارد سابقه اين مجلس وزين حاكي از توجه به شايسته‌گزيني و انتخاب اصلح بوده است. در بخشي از بيانيه مجلس خبرگان رهبري در پايان دهمين اجلاس رسمي آمده است: مجلس خبرگان رهبري از دولت محترم مي‌خواهد با اتكال به ذات اقدس الهي و عمل به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب به ويژه در بعد اقتصادي و معيشتي با اتخاذ تصميمات كارشناسي در راستاي كاهش تورم، ايجاد اشتغال، افزايش بهره‌وري، تامين امنيت غذايي، حل مشكل مسكن و تقويت قدرت خريد مردم به ويژه قشر ضعيف جامعه تلاش كرده و علاوه بر كسب رضايت ‌الهي، رضايتمندي و روحيه اميد مردم را افزون نمايد.

بي‌خبري نمايندگان مجلس از تصويب طرح صيانت

همشهري آنلاين|روز گذشته و در پي انتشار يك توييت گمانه‌زني‌ها درباره تصويب و اجراي طرح صيانت قوت گرفت. اين درحالي است كه نمايندگان مجلس در اين باره ابراز بي‌اطلاعي كردند و البته تاكيد كردند كه طرح مجلس هنوز نزد هيات رييسه است و درباره آن تصميم‌گيري نشده است. با انتشار اين خبرها در روز گذشته گمانه‌زني‌هايي مبني بر تصويب طرح صيانت از فضاي مجازي صورت گرفت. طرحي كه ابتدا در مجلس شوراي اسلامي پيگيري شد اما حال در شوراي عالي فضاي مجازي تصويب مي‌شود. در اين زمينه با ۱۵ نماينده مجلس تماس گرفتيم كه متاسفانه جز ۲ نماينده كه آنها هم از جزييات موضوع اطلاعي نداشتند، كسي پاسخ نداد.


معاون رييسي: نسخه نهايي توافق منتشر خواهد شد

باشگاه خبرنگاران|سيد محمد حسيني با تاكيد بر اينكه نسخه نهايي توافق احتمالي قطعا منتشر خواهد شد، يادآوري كرد كه زمستان براي اروپا در پيش است و به ضرب‌الاجل غربي‌ها توجهي نداريم. معاون پارلماني رييس‌جمهور در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه چرا مسوولان مذاكرات اطلاعاتي از مذاكرات لغو ‌تحريم‌ها دراختيار نمايندگان حاضر در كميسيون امنيت ملي نمي‌گذارند تا هم نمايندگان نسبت به اين روند معترض نباشند و هم اينكه در مقام پاسخگويي اطلاعات متناقض بيان نكنند، گفت: در دور جديد مذاكرات، نظام به جمع‌بندي رسيد مساله اصلي كشور مذاكراه نشود، چراكه كشور بايد روند خود را داشته باشد و خنثي‌سازي تحريم‌ها دنبال شود تا اگر احيانا برجام احيا نشد مشكلي پيش نيايد.


بانك‌ها بايد با اصلاح فرآيندها رضايت مردم را جلب كنند

ايسنا|رييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به استاندارد نبودن عمليات بانكي كشور گفت: بايد فرآيندها در اين بخش به نحوي اصلاح شود كه تلاش‌ها و زحماتي كه در شبكه بانكي كشور انجام مي‌شود در شعب بانك توسط مردم احساس شده و رضايت مردم جلب شود. محمدباقر قاليباف ديروز در نشست شوراي هماهنگي بانك‌هاي دولتي و نيمه دولتي با تاكيد بر اينكه مردم در استفاده از خدمات سيستم بانكي دچار مشكل هستند و بايد زنجيره چرخش سرمايه درست شود، اظهار داشت: بانك‌ها نقش كليدي و حياتي در كشور ايفا مي‌كنند اما درنهايت تصورها از اقدامات بانكي منفي است و اين ناراحتي علاوه بر اينكه در بانك‌ها اثر مي‌گذارد در حكمراني نيز تاثير منفي خواهد داشت. در حقيقت، بانك‌ها بايد پيشرو سرمايه‌گذاري باشند اما شاهد مشكلاتي در اين حوزه هستيم؛ به عنوان نمونه درباره شركت‌هاي دانش‌بنيان كه توانمندي بالايي دارند با وجود آنكه سرمايه واقعي آنها، دانش و توان علمي‌شان است اما اين موارد نمي‌تواند پشتوانه حتي يك ريال تسهيلات باشد درحالي كه گاهي به يك زمين كه متروكه هم شده وام‌هاي سنگين پرداخت مي‌كنند كه اين مسائل بايد حل شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون