• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5299 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۷ شهريور

آزار جنسي دختر دانشجو در تهران

مهر سال گذشته دختر دانشجويي به نام نسترن با مراجعه به ماموران پليس گفت كه مدتي قبل با پسر جواني در خيابان آشنا شدم. او مدعي بود كه قصد ازدواج با من را داشته و پس از اينكه شماره تماس مرا گرفت چند روز بعد با هم در يكي از خيابان‌هاي شرق تهران قرار ملاقات گذاشتيم، اما وقتي سوار خودرو او شدم به سمت ورامين رفت و بعد هم با تهديد چاقو من را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داد و از من فيلم تهيه كرد. پس از آن هم من را مورد ضرب و شتم قرار داد و تاكيد كرد كه اگر راجع به اين موضوع با كسي حرفي بزنم فيلمم را منتشر مي‌كند.
پس از اظهارات شاكي، ماموران پليس شناسايي پسر جوان را در دستور كار قرار دادند و درنهايت او را شناسايي و دستگير كردند. پسر جوان پس از دستگيري با رد اتهامش عنوان كرد كه به هيچ عنوان اين دختر را مورد آزار و اذيت قرار نداده و او به دروغ چنين ادعايي را مطرح كرده است. با اين حال فيلم از موبايل متهم كشف شد و پرونده پس از تكميل تحقيقات به شعبه سيزدهم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده و او محاكمه شد.
در جلسه دادگاه شاكي با تكرار اظهاراتش خواستار اشد مجازات براي متهم شد و گفت: «او با وعده ازدواج مرا فريب و بعد هم مورد آزار و اذيت قرار داد. در آن لحظه فقط گريه و التماس مي‌كردم، اما او هيچ توجهي به من نداشت و تنها به فكر مقاصد شوم خودش بود. پس از آن متهم به جايگاه رفت و گفت: «من دروغ نگفته بودم و مي‌خواستم با او ازدواج كنم، اما بعد از آشنايي‌مان متوجه شدم كه يكي از بستگانش به او آزار رسانده و ديگر تمايلي به ادامه ارتباط با او نداشتم. به همين خاطر از او خواستم تا از هم جدا شويم، ولي خودش خواست كه ارتباط داشته باشيم.» در ادامه جلسه قاضي از متهم پرسيد كه چرا از او فيلم گرفتي؟ و متهم جواب داد: «فيلم گرفته بودم تا اگر با جدايي‌مان موافقت نكرد و دست از سرم بر نداشت بتوانم با آن فيلم او را از ادامه رابطه منصرف كنم.»
در پايان جلسه قضات وارد شور شدند و متهم را به ۱۰۰ ضربه شلاق، ۲ سال تبعيد و پرداخت ديه و جزاي نقدي محكوم كردند كه اين حكم با اعتراض دختر جوان، به ديوان عالي كشور رفت و قضات شعبه ۵۱ ديوان پس از بررسي پرونده، حكم را نقض و خواستار رسيدگي دوباره پرونده شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون