• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5299 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۷ شهريور

سقوط دو مرد آذرشهري در چاه


سخنگوي اورژانس آذربايجان شرقي گفت: «دو مرد اهل شهرستان آذرشهر بر اثر سقوط در چاه، جان خود را از دست دادند.» سخنگوي اورژانس آذربايجان شرقي گفت: «دو مرد اهل شهرستان آذرشهر بر اثر سقوط در چاه، جان خود را از دست دادند.» وحيد شادي نيا در تشريح اين خبر گفت: «ساعت ۹ و ۴۸ دقيقه صبح ديروز، چهارشنبه ۱۶ شهريورماه، گزارش اين حادثه در روستاي شيرامين آذرشهر، جنب دهياري به مركز اورژانس استان اطلاع داده شد.» او گفت: «بلافاصله پس از دريافت گزارش، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.» شادي‌نيا گفت: «در اين حادثه دو مرد ۳۰ و ۳۵ ساله پيش از رسيدن عوامل اورژانس، در داخل چاه فوت كرده بودند.»

دستگيري زن و شوهر سارق هنگام سرقت


پليس پايتخت، مچ زوج سارق را هنگام دزدي گرفت و آنها پس از دستگيري به 200فقره سرقت اقرار كردند. روز دوشنبه ماموران كلانتري شهرك غرب در حال گشت‌زني در محدوده استحفاظي خود بودند كه به يك دستگاه خودروي پرايد سفيدرنگ مشكوك شدند. سرنشينان آن زن و مردي جوان بودند كه رفتار مرموزي داشتند. ماموران، اين زن و مرد را زير نظر گرفتند تا اينكه وقتي از آن پياده شدند كه از خودرويي سرقت كنند، ماموران وارد عمل شدند و دزدان با ديدن آنها سوار ماشين خود شده و فرار كردند. ماموران به تعقيب آنها پرداختند و به راننده دستور ايست دادند اما او بدون توجه به اخطارهاي پليس به فرار خود ادامه مي‌داد. 
در ادامه اين عمليات، ماموران لاستيك‌هاي خودروي متهمان را هدف قرار داده و اقدام به تيراندازي كردند. همين امر منجر به پنجر شدن لاستيك‌هاي ماشين و توقف خودروي متهمان و پايان فرار آنها شد. به اين ترتيب ماموران، زن و مرد جوان را دستگير كردند و در بازرسي از خودروي آنها 2دستگاه باطري انواع خودرو، يك دستگاه كامپيوتر خودروي 206و ابزارآلات سرقت كشف شد.  در ادامه مشخص شد كه متهمان با يكديگر زن و شوهر هستند. آنها 24 و 29سال سن داشتند كه در بازجويي‌ها به 200فقره سرقت‌هاي سريالي لوازم خودرو در پايتخت به‌ويژه در غرب و شمال غرب تهران اقرار كردند. سرهنگ جليل موقوفه‌اي، رييس پليس پيشگيري پايتخت با بيان اين خبر گفت: با تكميل شدن پرونده، هر 2متهم در اختيار مرجع قضايي قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون