• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5335 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۵ آبان

خبرخوان

قيمت سكه در آستانه 15 ميليون تومان
قيمت سكه و طلا روز گذشته نسبت به روز سه‌شنبه با افزايش قيمت مواجه شد به گونه‌اي كه قيمت سكه امامي به ۱۴۹۰۰۰۰۰ تومان رسيد و قيمت سكه بهار آزادي نيز 14148000 تومان به فروش رسيد. همچنين قيمت اونس طلا در بازار جهاني به ۱۶۷۰ دلار رسيد. هر گرم طلا ۱۸ عيار نيز به قيمت۱۳،۵۵۴،۰۰۰ ريال معامله شد، روز گذشته بازار با افزايش قيمت نسبت به روز ماقبل خود مواجه شد كه علت آن نيز افزايش قيمت اونس طلاي جهاني بود.


بانك مركزي: شوك اقتصادي نداريم
بانك مركزي اعلام كرد: برخلاف ادعاي مطرح شده مبني بر وجود شوك جديد اقتصادي، شوك اقتصادي جديدي در كشور وجود نداشته و شاخص‌هاي كلان اقتصادي عملكردهاي مثبت خود را تجربه مي‌كنند. عملكرد واقعي اقتصاد براساس آمار و شاخص‌هاي كلان اقتصادي نشان از اهتمام دولت در پيگيري اهدافي نظير كنترل تورم و حمايت از رشد اقتصادي است.


ارگان‌ها و سازمان‌ها بزرگ‌ترين بدهكاران مخابرات هستند
محمدرضا بيدخام، سخنگوي شركت مخابرات گفت: مبالغ بدهي مشتركان متفاوت است؛ مشتركان خانگي، تجاري و ارگاني و سازماني جزو مشتريان ما محسوب مي‌شوند كه حجم قابل‌توجهي از بدهكاران به شركت مخابرات مشتركان ارگاني و سازماني هستند. بيدخام تعداد مشتركان خانگي در كشور را حدود 29 ميليون مشترك دانست و افزود: در سال‌هاي اخير شاهد كاهش تعداد مشتركان خانگي نبوديم و حتي گزارش‌هاي مبني بر افزايش تعداد مشتركان داخلي به ‌دست ما رسيده است.


 مرتضوي: ۷۰۰ هزار فرصت شغلي در كشور ايجاد شد
سيدصولت مرتضوي، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: اكنون بالغ بر ۷۰۰ هزار فرصت شغلي در كشور ايجاد شد كه بيش از ۵۰درصد تعهد داده شده محقق شده است.وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي ادامه داد: ۵۷۰هزار فرصت شغلي تاكنون ثبت، رصد و راستي‌آزمايي شده و برنامه‌ريزي دستگاه‌ها براي ساير فرصت‌هاي شغلي تا سقف تعهد هم پيش‌بيني شده است. مرتضوي با اشاره به ايجاد اين مشاغل در سراسر كشور افزود: آنچه مهم و حايز اهميت است استان‌هايي كه ضريب اشتغال‌شان از ميانگين كشور پايين‌تر بوده است در اين برش توفيقات خوبي داشته و در استان سيستان و بلوچستان فرصت‌هاي شغلي خوبي ايجاد شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون