• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5336 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۷ آبان

پيام رهبر معظم انقلاب در پي حادثه تروريستي در حرم شاهچراغ:

همه بايد در مقابل جريان بي‌احترامي به جان مردم و امنيت و مقدسات يد واحده باشيم

درپي حادثه تروريستي روز گذشته در حرم مطهّر حضرت احمدبن‌موسي عليهماالسلام كه به شهادت و مجروح شدن ده‌ها مرد و زن و كودك بي‌گناه منجر شد، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي با تسليت به خانواده‌هاي عزادار اين حادثه، مردم شيراز و ملت ايران تأكيد كردند: دستگاه‌هاي حافظ امنيت و قوه قضاييه تا فعالان عرصه فكر و تبليغ و تا آحاد مردم عزيز بايد يد واحده‌اي باشند در مقابل جرياني كه به جان مردم و امنيت آنان و مقدسات آنان بي‌اعتنايي و بي‌احترامي روا مي‌دارد.
متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است: 
بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
جنايت شقاوت‌آميز در حرم مطهّر حضرت احمدبن‌موسي عليهماالسلام كه به شهادت و مجروح شدن ده‌ها مرد و زن و كودك بي‌گناه انجاميد، دل‌ها را اندوهگين و داغدار كرد. عامل يا عاملان اين جنايت اندوهبار يقيناً مجازات خواهند شد ولي داغ عزيزان و نيز هتك حرمت حرم اهل بيت عليهم‌السلام جز با جست‌وجو از سررشته اين فاجعه‌آفريني‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره آن، جبران نخواهد شد. همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن يا جاهل و غافل او وظائفي برعهده داريم؛ از دستگاه‌هاي حافظ امنيت و قوه قضاييه تا فعالان عرصه فكر و تبليغ و تا آحاد مردم عزيز بايد يد واحده‌اي باشند در مقابل جرياني كه به جان مردم و امنيت آنان و مقدسات آنان بي‌اعتنايي و بي‌احترامي روا مي‌دارد. ملت عزيز و دستگاه‌هاي مسوول يقيناً بر توطئه خباثت‌آميز دشمنان فائق خواهند آمد، ان‌شاءالله.
اينجانب به خانواده‌هاي عزادار اين حادثه و به مردم شيراز و به همه ملت ايران تسليت مي‌گويم و شفاي مجروحان را از خداوند متعال مسألت مي‌كنم.
سيد علي خامنه‌اي- ۵ آبان ۱۴۰۱

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون