• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5362 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۷ آذر

صندوق ذخيره فرهنگيان در آيينه چند خبر

بررسي  ساز و كار  محاسبه  ارزش  مالكانه  با حضور اعضاي  موسسه
 به گزارش روابط‌عمومي و امور بين‌الملل موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان، جلسه بررسي سازوكار تعيين سهم ارزش مالكانه روز سه‌شنبه 17 آبان 1401 با حضور حميدرضا نجف‌پور مديرعامل، حميد باقرنژاد عضو هيات‌مديره و معاون مالي و سرمايه انساني موسسه، جمال بحري مشاور ارشد مديرعامل، عباسعلي قديريان معاون برنامه‌ريزي و توسعه كسب‌وكار و آقايان عباس آزادي و محمدحسن صدقي از فرهنگيان عضو موسسه برگزار شد. در اين جلسه، ابتدا گزارشي از راهكارهاي پيشنهادي و روند پيشرفت اقدامات انجام شده در زمينه تعيين، تسهيم و تخصيص ارزش مالكانه با هدف تنوير افكار فرهنگيان ارايه شد. در ادامه فرهنگيان حاضر در جلسه ضمن ارايه پيشنهادهاي خود و ساير اعضا و تاكيد بر استفاده از تمام ظرفيت‌ها به منظور ايجاد انتفاع حداكثري، خواستار پيگيري مجدانه مطالبه چندين‌ساله اعضاي موسسه در اين خصوص شدند. پيش از اين نيز در همايش فرهنگيان عضو موسسه كه در روزهاي 19 و 20 مهر 1401 برگزار شد، گزارش كاملي درباره برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در زمينه محاسبه ارزش مالكانه براي اعضاي ارايه شده و مديران ارشد موسسه پاسخگوي سوالات و ابهامات فرهنگيان حاضر بودند.
ديدار  نمايندگان  كميسيون  آموزش  مجلس  با  مديرعامل  موسسه
به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان، نجف‌پوركردي در اين ديدار با تشريح و تبيين اهداف موسسه و ماموريت‌هاي پيش‌ روي آن، بيان كرد: برنامه‌هاي موسسه مبتني بر ارتقاي بهره‌وري و افزايش رضايت اعضا در نظر گرفته شده است. وي ادامه داد: تحقق مطالبات بحق و تكريم عملي فرهنگيان همواره در اولويت برنامه‌ريزي‌هاي اين موسسه قرار دارد و اين مسير رو به جلو را مبتني بر عقلانيت و با رويكردي جهادي و انقلابي طي مي‌كنيم. در ادامه اين ديدار هم كريمي فيروزجايي و دكتر روشنفكر ضمن ابراز خشنودي از برنامه‌هاي اميدآفرين در نظرگرفته شده، در مورد هرگونه حمايت از حقوق اعضاي موسسه و موضوعات مرتبط با هلدينگ‌ها و شركت‌هاي تابعه قول مساعد دادند.
ضرورت شفافيت در نظام بازاريابي و تخصيص منابع شركت بيمه‌اي اميدآسايش
مديرعامل موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان درباره مسير آتي و رو به جلوي اقدامات اين شركت گفت: در حوزه توسعه محصولات از جمله بيمه عمر اهتمام شود و در حوزه توافقات جديد، رونق خدمات و توسعه بازار هم برنامه‌ريزي عملياتي شكل گيرد. وي با اشاره به اينكه برنامه عملياتي با هدف تحقق راهبرد جذب حداكثري شركت‌هاي صندوق تدوين شود، گفت: البته بايد بازاري به جز آموزش و پرورش و صندوق ذخيره فرهنگيان داشته باشيم و با نگاه همه‌جانبه و عميق مديريت ريسك بر كسب‌وكار انجام شود، بر همين مبنا بايد مشخص شود كه در برنامه اين شركت به‌طور ماهانه در كدام بازارها چه تعداد مشتري جذب مي‌شود. در اين جلسه مهندس سعيد صمدي‌فر مديرعامل شركت اميدآسايش، گزارشي از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اين شركت ارايه كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون