• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5363 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۸ آذر

ادامه از صفحه اول

ما طرفدار «ايرانيم»

ما طرفدار ايرانيم،ايران براي ما مقوله مهمي‌است،فقط يك نام نيست بلكه فرهنگ، زبان، اقوام و مرزهاي جغرافيايي است .اين‌روزها به بهانه اعتراضات و نقدهايي كه به بخشي از سياست‌هاي حكومت وارد مي‌شود، عده‌اي فرصت‌طلب خواب ايران كوچك شده را مي‌بينند.
ايران كوچك و تجزيه شده (فارغ از حكومتي كه بر آن حكمراني مي‌كند) يك كابوس تحقق‌ناپذير است.
آقاي اژه‌اي در صحبت‌هاي ديروز خود به درستي بر اهميت ايران تاكيد كرد. نمي‌شود چشمان خود را بر فعاليت رسانه‌اي و تلاش بعضي از خارج نشينان بست كه به جد به دنبال فروپاشي و تجزيه ايران هستند.
ما فارغ از نگاه‌مان به عملكرد حكومت، فارغ از جناح بندي و اختلافات جدي كه بعضا داريم، روي نام ايران حساسيم و تجلي اين حساسيت را در حمايت همه‌جانبه خود از تيم ملي و ايستادگي محكم در برابر فرصت‌طلبان مي‌دانيم.
اميدوارم اقدامات مثبت براي آرام كردن فضاي كشور در دستور كار حكومت قرار بگيرد و با درايت خود چشم طمع دشمنان ايران را خنثي كند. 
پيش‌نياز رسيدن به اين مهم، ادامه رسيدگي و آزادي زندانيان سياسي اخير و خبرنگاران دستگير شده، دلجويي از خانواده‌هايي كه در حوادث اخير هزينه جاني دادند، اعزام گروه‌هاي تصميم گير و اجرايي به مناطق مرزنشين براي حل كردن بحران‌هاي پيش آمده و تشكيل كميته‌هاي فكري از طيف‌هاي متنوع براي رفع معضلات بين نسلي و نزديك‌تر كردن ديدگاه‌ها و شكل‌گيري گفت‌وگوست بين همه ايران‌دوستان. در آخر روزهاي پر از صلح و آرامش و زندگي را براي مردم عزيز ايران خواستارم كه حق مسلم همگي‌ است.


حمايت ايرانيان از تيم ملي

بي‌ترديد آفتاب عقلانيت در اين سرزمين ما خواهد تابيد و شكل و صورت ديگري از تغيير بنيادي در انديشه‌ها و جنبش‌هاي حاكمان و مردمان رخ خواهد نمود. در تاريخ درخشان ايران، خيلي از غيرممكن‌ها به عرصه امكان و تحقق درآمده‌اند. ملت رشيد ايران، به هيچ صورت توپ را فقط به زمين فوتبال بازيكنان قهرمان تيم ملي فوتبال ايران نخواهد انداخت. به گرگ‌هايي كه در كمين ايران قوي نشسته‌اند، ثابت خواهند كرد كه در اين سرزمين بلاكشيده، به هيچ صورت ما نفرين‌شدگان  تاريخ نيستيم! براي پيروزي و تعالي در عموم عرصه‌ها هيچ راهي، جز جلب همراهي واقعي اقشار مختلف اجتماعي به‌ويژه بانوان مكرم و جوانان عزيز و مشاركت سرنوشت‌ساز آنان در نظام تصميم‌گيري، قدرت و رقابت با ديگران وجود ندارد. ما ايراني‌ها، شاخ درختيم، پر از ميوه توحيد، هر رهگذري سنگ زند، باك نداريم. اسلام دين نشاط است؛ به گفته دكتر بهشتي نه اندوه و يأس. اين آيه از محكمات قرآن و صريح است كه: اي پيغمبر در برابر كساني كه بسياري از مواهب زندگي را تحريم مي‌كردند، اعلام كن، چه كسي زينت و آرايش و زيبايي‌هايي را كه خداوند از درون طبيعت براي بندگانش بيرون كشيده، حرام كرده است و رسول اكرم (ص) تاكيد نموده‌اند: بازي و بازيچه داشته باشيد كه دوست ندارم در دين شما، فقط خشونت باشد. سربلندي و سرافرازي ملك و ملت و پيروزي پي‌درپي تيم ملي فوتبال ايران، آرزو و آرمان همه كساني است كه دل در گرو توسعه ايران و تعالي ايراني دارند. اتحاد و اميد و پيروزي دواي درد ايران امروز است. عمرتان دراز باد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون