• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5366 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۱۲ آذر

ادامه اتفاقات عجيب در سوپرليگ زنان

تست پزشكي پيش‌فصل در هفته يازدهم گرفته مي‌شود!

در ادامه اتفاقات عجيب و غريب در سوپرليگ فوتسال زنان، بعد از گذشت يازده هفته از اين ليگ، از تيم‌ها‌ي حاضر در رقابت‌ها خواسته شده است كه براي تست‌هاي پزشكي پيش‌فصل به ايفمارك مراجعه كنند!
به گزارش «اعتمادآنلاين»، سوپرليگ فوتسال زنان ايران بالاترين سطح از رقابت‌هاي فوتسال در ايران است، بالاترين سطح از رقابت تيم‌هايي كه عصاره آنها عازم‌ مسابقات آسيايي همراه تيم ملي شده و با همين بازيكنان در دو دوره گذشته تيم ملي زنان ايران قهرمان قاره كهن نيز شده است، حالا بعد از بررسي اتفاقات عجيب و غريبي مثل جادو كردن بازيكنان و اخراج عكاسان از سالن مسابقات كه در اين ليگ در حال رخ دادن است، جمعي از مربيان به خبرنگار «اعتمادآنلاين» اطلاع داده‌اند كه طي يك نامه از آنها خواسته شده براي انجام تست‌هاي پيش‌فصل به مركز پزشكي - ورزشي ايفمارك مراجعه كنند.
اين درحالي است كه در حال حاضر يازده هفته از اين رقابت‌ها پشت سر گذاشته شده و مسابقات در نيم فصل دوم خود در حال برگزاري است، در همين خصوص نيلوفر اردلان، سرمربي تيم پيكان به خبرنگار «اعتمادآنلاين» گفت كه به ما گفتند اغلب تيم‌ها اين تست را دادند و شما هم بايد به ايفمارك مراجعه كنيد و به همين دليل نيز ما امروز به همراه بازيكنان به ايفمارك مراجعه كرديم.
اين درحالي است كه با پيگيري‌ها از ساير مربيان مشخص شد كه دقيقا مشابه همين جملات به آنها گفته شده و پيش از اين نه از تيم‌ها درخصوص انجام معاينات پزشكي درخواستي شده است و نه تيم‌ها براي انجام معاينات پيش‌فصل به ايفمارك مراجعه كردند.
برخي مربيان نيز مدعي هستند كه برخلاف ادعاي سازمان ليگ فوتسال، نامه‌اي تحت عنوان انجام معاينات پزشكي براي آنها ارسال نشده است.
در همين خصوص زهره هراتيان، رييس مركز پزشكي ورزشي ايفمارك به «اعتمادآنلاين»‌ گفت: اين معاينات بايد پيش از شروع مسابقات انجام مي‌شد و به دليل اينكه در اين خصوص اقدام نكردند ما مجبور شديم نامه بزنيم. هراتيان در ادامه گفت: اين معاينات فقط مختص فوتبال نيست و تمام تيم‌هاي سطح اول فوتبال و فوتسال ملزم به انجام آن هستند.
اما سوال اساسي اينجاست كه چرا تا اينجاي فصل سازمان ليگ فوتسال در اين خصوص از تيم‌ها نخواسته است براي معاينات پزشكي به ايفمارك مراجعه كنند و اصلا بدون انجام تست‌هاي پزشكي چطور اين مسابقات در بالاترين سطح ممكن براي يازده هفته انجام شده است؟! 
نكته بعدي اين است؛ همان‌طور كه در نامه زير مشخص است از هجده تيم حاضر در سوپرليگ و ليگ برتر خواسته شده كه به ازاي هر بازيكن مبلغ ۲۵۰ هزار تومان براي انجام اين معاينات پرداخت كنند كه با توجه به اينكه انجام معاينات پيش‌فصل براي ليگ برتر فوتبال كاملا رايگان است، اين اقدام سازمان ليگ فوتسال نيز در نوع خود جالب توجه است. (عكس) 
مساله بعدي جاري بودن مسابقات است كه با توجه به پيگيري‌هاي سازمان ليگ فوتسال، تيم‌ها بايد هر چه سريع‌تر براي انجام اين معاينات به استان تهران مراجعه كنند، در حال حاضر جز تيم‌هاي تهراني، تيم‌هايي از شهر‌هاي شيراز، اهواز، آبادان، رفسنجان، كرج و نطنز در سوپرليگ فوتسال حاضر هستند و اين تيم‌ها هر هفته در روز جمعه مسابقات خود را برگزار مي‌كنند. 
سوال اين است كه آيا به عنوان مثال براي تيم ملي حفاري امكان‌پذير است براي انجام اين تست‌ها از اهواز به تهران مراجعه كند و مجددا براي ميزباني از تيم فجر شيراز در مسابقه روز جمعه به اهواز بازگردد يا خير؟!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون