• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5366 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۱۲ آذر

شب بازي با امريكا به بازيكنان ايران اهدا شد

حواله واردات يك خودروي خارجي براي ملي‌پوشان

بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران شب بازي با امريكا مجوز ورود يك دستگاه خودروي خارجي را دريافت كردند. به گزارش «ورزش سه»، تيم ملي فوتبال ايران پس از اينكه توانست بدون دردسر به جام جهاني ۲۰۲۲ صعود كند و نمايش موفقي در مرحله مقدماتي در قاره آسيا داشته باشد، قول يك پاداش ويژه گرفت كه اين وعده مسوولان كشوري پيش از ديدار برابر امريكا عملي شد. 
ملي‌پوشان فوتبال ايران روز هفتم بهمن ‌ماه ۱۴۰۰ توانستند با كسب پيروزي يك بر صفر مقابل عراق و در فاصله سه ديدار مانده به پايان مرحله مقدماتي، به عنوان نخستين تيم آسيايي به جام جهاني راه پيدا كنند و بهترين عملكرد تاريخ را در اين مرحله داشته باشند كه نتايج آنها با يك پاداش ويژه همراه بود. 
بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران پس از صعودشان به جام جهاني قطر درخواست‌هايي براي درنظر گرفتن پاداش ويژه از سوي مسوولان كشوري و فدراسيون فوتبال داشتند و بعد از اينكه نسبت به آنها بي‌توجهي شده بود، اعتراض‌شان را به‌ طور رسمي و رسانه‌اي نشان دادند و آن را در صفحات مجازي خود منتشر كردند كه البته در فاصله دو ماه مانده به جام جهاني، وعده مجوز ورود خودروي خارجي به كشور به آنها داده شد. معاون اول رييس‌جمهوري و وزير ورزش و جوانان پس از صعود تيم ملي ايران به جام جهاني وعده پاداش داده بودند كه شب ديدار مقابل امريكا، اين قول (مجوز ورود يك دستگاه خودروي خارجي) عملي شد تا بازيكنان روحيه مضاعفي براي اين مسابقه پيدا كنند. با وجود عدم صعود تيم ملي ايران از مرحله گروهي جام جهاني با دو شكست مقابل انگليس و امريكا، وعده داده شده به بازيكنان انجام شد و آنها نامه ورود يك خودروي خارجي را دريافت كردند كه البته بايد در چارچوب قوانين كشوري با پرداخت ماليات و حق گمرك اين كار را انجام بدهند. اين دومين‌بار بود كه بازيكنان تيم ملي فوتبال مجوز ورود يك دستگاه خودروي خارجي به ايران را دريافت كردند و پيش از اين هم يك‌بار براي صعود به جام جهاني ۲۰۱۴، شاگردان كي‌روش چنين پاداش ويژه‌اي گرفته بودند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون