• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5375 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۲ آذر

مطالبه جمعي از مربيان و بازيكنان فوتبال و فوتسال زنان

آقاي تاج، كار را به كاردان بسپاريد

جمعي از مربيان و بازيكنان مطرح فوتبال و فوتسال زنان طي يك نامه از مهدي تاج درخواست كردند كه گلاره ناظمي را به عنوان جانشين شهره موسوي در سمت نايب‌رييسي زنان انتخاب كند. 
به گزارش «روزنامه اعتماد»، بعد از بركناري رسمي شهره موسوي از سمت نايب‌رييسي زنان در فدراسيون فوتبال كه بعد از ماه‌ها حواشي انجام شد، جمعي از مربيان و بازيكنان مطرح فوتبال و فوتسال زنان از مهدي تاج درخواست كردند كه گلاره ناظمي، مسوول برگزاري ليگ برتر فوتبال زنان و داور پرافتخار بين‌المللي فوتسال را به عنوان جانشين موسوي انتخاب كند. 
گلاره ناظمي، پرافتخارترين داور فوتسال ايران است، او كه در سال گذشته به همراه ابراهيم محرابي افشار، داور مسابقه فينال جام جهاني فوتسال مردان نيز بوده است و در بازي‌هاي بزرگي مثل مسابقات جام ملت‌هاي اروپا، جام باشگاه‌هاي مردان جهان و ... نيز قضاوت كرده است. 
ناظمي به عنوان مسوول برگزاري مسابقات ليگ برتر زنان، تعامل خوبي با مديران و مربيان داشته كه همين موضوع سبب درخواست اين مربيان از رياست فدراسيون براي انتخاب او به عنوان نايب‌رييس زنان شده است. ناظمي كه در آستانه ۴۰ سالگي قرار دارد، به احتمال بسيار زياد به زودي داوري را كنار خواهد گذاشت و به نظر مي‌رسد اين مدير جوان، گزينه مناسبي براي نايب‌رييسي زنان در فدراسيون فوتبال باشد. 
البته شايان ذكر است كه طي روزهاي گذشته از نام‌هاي ديگري نيز براي حضور در ساختمان فدراسيون واقع در خيابان سئول به عنوان نايب‌رييس زنان رونمايي شده است. 
از ليلا صوفي زاده، نايب‌رييس سابق فدراسيون كه در دوران او به دليل عدم تشكيل اردو و عدم انجام هيچگونه مسابقه طي دو سال، يك بار تيم ملي فوتبال زنان از رنكينگ فيفا خارج شد تا فاطمه سادات هاشمي كه ۱۴ سال است به عنوان نايب‌رييس زنان در هيات فوتبال استان تهران مشغول است و بدون هيچ پيشينه ورزشي، براي نشستن در جايگاه نايب‌رييسي زنان خيز برداشته است و اتفاقا حمايت معاون وزير ورزش، مريم كاظمي‌پور را نيز احساس مي‌كند. 
در اين بين البته از نام فريده شجاعي، همسر منصور پورحيدري، اسطوره فقيد باشگاه استقلال كه سابقه نايب‌رييسي در فدراسيون بسكتبال را نيز دارد به عنوان يكي ديگر از گزينه‌ها ياد شده است. 
بايد ديد سرانجام با توجه به نزديك بودن مسابقات مقدماتي انتخابي المپيك پاريس و همچنين پيش رو بودن مسابقات جام ملت‌هاي فوتسال زنان در آسيا، مهدي تاج در هفته آينده تصميم نهايي خود را در اين خصوص خواهد گرفت يا خير. 
اهالي فوتبال و فوتسال زنان بعد از ماه‌ها بلاتكليفي منتظر تصميم نهايي رييس فدراسيون فوتبال هستند تا در نهايت مشخص شود چه كسي به عنوان جايگزين موسوي راهي خيابان سئول خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون