• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5378 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۲۶ آذر

رقابت هيجان‌انگيز در ليگ برتر فوتبال زنان ادامه دارد

۲۱ گل در هفته هيجان‌انگيز فوتبال زنان رد و بدل شد!

هفته هشتم ليگ برتر فوتبال زنان با برتري قاطع سه تيم مدعي سپاهان، خاتون و شهرداري سيرجان به اتمام رسيد.
به گزارش «روزنامه اعتماد»، ظهر جمعه از ساعت ۱۳، هفته هشتم ليگ برتر فوتبال زنان با انجام پنج ديدار به‌طور همزمان آغاز شد، درحساس‌ترين نبردهاي اين هفته، خاتون بم و شهرداري سيرجان از سد رقيبان خود گذشتند تا همچنان دوئل صدرنشيني بين دو تيم كرماني در جريان باشد و سپاهان، ديگر تيم مدعي نيز در يك ديدار جنجالي خارج از خانه، بادرود تهران را درهم كوبيد!

سپاهان براي دومين هفته متوالي رقيب خود را ده تايي كرد!
شاگردان مريم ايراندوست در سپاهان كه به عنوان اصلي‌ترين رقيب دو تيم كرماني خاتون و شهرداري، براي كسب عنوان قهرماني در تلاش هستند، پس از پيروزي ده گله هفته گذشته برابر كيان نيشابور، با انگيزه مضاعف در يك ديدار خارج از خانه به مصاف بادرود تهران رفتند. شاگردان بيات در تيم بادرود كه با صفر امتياز به قعر جدول رده‌بندي چسبيده‌اند، خيلي زود شاكله اصلي تيم‌خود را از هم پاشيده ديدند و در همان نيمه نخست ۹ بار دروازه اين تيم توسط بازيكنان سپاهان باز شد، در نيمه اول اين ديدار و زماني كه سپاهان با شش گل از حريف تهراني خود پيش بود، در دقيقه ۲۷ تيم بادرود با دستور سرمربي و در اعتراض به كمك داور مسابقه مبني بر آفسايد بودن گل سپاهاني‌ها، تيم را از زمين خارج كردند و پس از ۱۸ دقيقه توقف، مجددا وارد زمين شدند. در نيمه دوم نيز علي‌رغم مماشات سپاهاني‌ها با اين تيم تازه ليگ برتري شده، مرضيه نيكخواه چهارمين گل خود و دهمين گل سپاهان در اين مسابقه را در دقيقه ۶۴ وارد دروازه بادرود كرد تا براي دومين هفته متوالي، شاگردان ايراندوست حريف خود را دو رقمي كنند!
با اين نتيجه، سپاهان با ۱۸ امتياز در رتبه سوم جدول باقي ماند و براي رسيدن به صدر جدول بايد منتظر لغزش دو تيم كرماني ليگ برتر زنان بماند.
مرضيه نيكخواه در اين ديدار چهار بار و افسانه اقبال، هاجر دباغي و زهرا عليزاده هر كدام دو بار موفق به گشودن دروازه بادرود شدند.

خاتون بم در برابر همشهري خود 
پا پس نمي‌كشد
مدافع عنوان قهرماني در مصاف با تيم تازه ليگ برتري شده استان فارس كار چندان دشواري نداشت و موفق شد در نيمه نخست دو بار توسط نگين زندي و زهرا قنبري در دقايق ۱۷ و ۳۸ دروازه اين تيم را باز كند اما شاگردان مرضيه جعفري به اين نتيجه اكتفا نكردند و در دقيقه ۵۹ يك بار ديگر توسط زهرا قنبري، خانم گل فصل گذشته مسابقات به گل رسيدند و در نهايت با همين نتيجه بازي را به اتمام رساندند تا همچنان با ۲۲ امتياز و فقط به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به ديگر تيم كرماني، شهرداري سيرجان، در رتبه دوم جدول قرار داشته باشند.

تيم آماده ايلامي‌ها نيز حريف سيرجان نشد!
صدرنشين فعلي ليگ در يك ديدار خارج از خانه به مصاف تيم آماده ايلامي رفت، ايلامي‌ها كه در سه ديدار گذشته خود موفق به پيروزي در برابر حريفان خود شده بودند در اين مسابقه نيز در برابر تيم آماده سيرجاني عملكرد خوبي داشتند و نيمه نخست اين بازي را با نتيجه بدون گل پشت‌سر گذاشتند اما در شروع نيمه دوم اين شاگردان مريم جهان‌نجاتي بودند كه در دقيقه ۵۲ توسط شبنم بهشت دروازه پالايش را باز كردند و در ادامه نيز گل افسانه چترنور در دقيقه ۸۷، پيروزي قاطعي را براي سيرجاني‌ها در ايلام رقم زد.  با اين نتيجه، شهرداري سيرجان همچنان با ۲۲ امتياز و تفاضل گل ۲۶ + در صدر جدول باقي ماندند. نتايج كامل پنج ديدار هفته هشتم ليگ برتر زنان به شرح زير است. 
خاتون بم ۳ - ايساتيس كران فارس0/ پالايش گاز ايلام ۰ - شهرداري سيرجان2/ سپاهان اصفهان ۱۰ - بادرود تهران0/ زارع باتري سنندج ۰ - ملوان بندرانزلي3/ پيكان ۳ -كيان نيشابور0

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون