• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5382 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۳۰ آذر

ويژه

همکاری بانک صادرات ایران با پالایشگاه‌ها افزایش می‌یابد

محسن سیفی، عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران از نمایشگاه «مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت» بازدید و در دیدار با مدیران برخی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، بر حمایت بانک از صنایع نفت و پتروشیمی تأکید کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیفی در بازدید از نمایشگاه که به همراه مهدی اقبالی راد معاون مدیر عامل انجام شد با اشاره به ظرفیت‌های متعدد این بانک از جمله پوشش جغرافیایی داخلی و خارجی بسیار بالا در میان بانک‌های ایرانی اظهار کرد: بانک صادرات ایران از جمله بانک‌هایی است که بیشترین حجم پرداخت تسهیلات و تعداد مشتری را در شبکه بانکی دارد. در تعامل با مشتریان عمده، رویکرد تجاری را دنبال می‌کنیم. از همین رو، در صنایع مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و متناسب با نیازهای مشتریان، خدمات و محصولات متنوع بانکی و مالی را ارائه می‌کنیم.
حضور بيش از ۶ ميليون دانش‌آموز در «شاد» 


در روزهاي تعطيلي آموزش حضوري

بيش از شش ميليون و چهارصدهزار دانش‌آموز در روزهايي كه آموزش حضوري در مدارس تعطيل است به صورت غيرحضوري در شبكه شاد به آموزش خود ادامه مي‌دهند.
به گزارش ايسنا، بنابر آمار ثبت شده در شبكه شاد در روزهاي ۱۹ تا ۲۱ آذر كه فرايند آموزش مدارس در برخي از استان‌هاي كشور به دليل آلودگي هوا به صورت غير حضوري برگزار شد، به‌طور ميانگين در هر روز بيش از شش ميليون و چهارصد هزار دانش‌آموز در شبكه شاد حضور داشته و آموزش خود را در اين بستر دنبال كردند. تعداد كاربران يكتا كه در شبكه شاد فعاليت داشته‌اند بيش از ۹ ميليون نفر بوده و طبق آمار منتشر شده، ميانگين حضور روزانه دانش‌آموزان مقطع ابتدايي بيش از سه ميليون و ۳۰۰ هزار، متوسطه اول بيش از يك ميليون و ۸۰۰ هزار و متوسطه دوم بيش از يك ميليون و ۳۰۰ هزار دانش‌‌آموز بوده است. همچنين دانش‌آموزان و معلمان استان‌هاي خراسان رضوي، تهران، آذربايجان‌شرقي و خوزستان كه مشمول مصوبات كميته اضطرار آلودگي هوا بودند بيشترين حضور را در شبكه شاد داشتند كه بيانگر فعال بودن مدارس و كلاس‌هاي درسي در زمان آموزش غيرحضوري است.
از سوي ديگر تعداد فايل‌هاي جابه‌جا شده نيز از ۲۰ ميليون در روز ۱۸ آذر كه كلاس‌هاي درسي در بيشتر مناطق ايران به صورت حضوري برگزار مي‌شد به بيش از ۴۰ ميليون فايل در روزهايي كه مدارس به دلايل آلودگي هوا به صورت غيرحضوري برگزار شد، رسيد و ميانگين پيام‌هاي مبادله شده از ۱۸ ميليون به نزديك ۳۰ ميليون پيام رسيد كه اين آمار نيز نشانگر حضور فعال مدارس مختلف كشور در شبكه شاد است.
گفتني است پيشتر وزير آموزش و پرورش بيان كرده بود در هنگام آلودگي، بارش باران و مسائلي از اين دست مدارس به صورت غيرحضوري و در شبكه شاد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون