• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5391 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۲ دي

ما شروعش مي‌كنيم

رمان «ما شروعش مي‌كنيم» نوشته كالين هوور با ترجمه آرتميس مسعودي منتشر شد.
 در نوشته پشت جلد كتاب مي‌خوانيم: «ما شروعش مي‌كنيم» داستان اميد، رشد و دوست داشتن است كه تنش‌هاي خشونت خانگي را از نگاه مادري تنها به تصوير مي‌كشد.
 لي‌لي ناچار است با پيامدهاي جدايي و ارتباط گريزناپذير با رايل كه پدر فرزند اوست، دست‌وپنجه نرم‌ كند. گرچه هنور آسيب‌هاي رواني‌ ناشي از بدرفتاري‌هاي رايل در وجودش باقي است. او ناچار است با اين واقعيت روبرو شود كه خشم هميشگي رايل و حسادت‌هاي وي بر زندگي آينده‌اش خدشه وارد خواهد كرد.
 اين كتاب، شهامت آغاز زندگي دوباره را پس از سپري كردن آشفتگي‌هاي زندگي خشونت‌آميز به شما مي‌بخشد و ضرورت ادامه دادن را مطرح مي‌كند.
 كالين هوور درست و غلط را در ذهن مخاطب به چالش مي‌كشد و او را بر آن مي‌دارد با شخصيت‌هاي ضد قهرمان داستان همدلي كند. هوور توانسته است اين واقعيت را اثبات كند كه در زندگي هيچ‌كس واقعا ضدقهرمان نيست. شخصيت‌هاي ضدقهرمان اين رمان، قرباني آموزش با رفتار و شرايط نامناسب گذشته‌شان بوده‌اند و نفرت داشتن از آنها كار ساده‌اي نيست».
رمان «ما شروعش مي‌كنيم» نوشته كالين هوور با ترجمه آرتميس مسعودي در ۳۵۲ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با قيمت ۱۵۵ هزار تومان در نشر آموت منتشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون