• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5392 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۳ دي

براي تخفيف تا 90درصد مكالمه و اينترنت، چه كدي را بگيريم؟

با افزايش تعداد اپراتورهاي تلفن همراه زمينه رقابت بين آنها در جذب تعداد بيشتر مشتركان نسبت به رقباي خود شكل گرفت. برهمين اساس اپراتورهاي تلفن همراه همواره سعي مي‌كنند با ارايه خدمات گوناگون و متنوع ضمن جلب‌توجه تعداد بيشتر مشتركان تلفن همراه، رضايت مشتريان خود را نيز جلب نمايند. به عنوان مثال هم‌اكنون اپراتور همراه اول دو طرح «اينترنت همراهي» و «مكالمه همراهي» را در بين كمپين‌هاي جاري خود دارد كه اگر علاقه‌مند به كاهش هزينه‌هاي ارتباطي خود مخصوصا در بخش اينترنت موبايل هستيد، بد نيست نسبت به آن آگاه باشيد. در ادامه گزارش به تشريح هر كدام از اين دو طرح تخفيف‌دار جذاب مي‌پردازيم.

همراهي همراه اول با اينترنت همراهي
در طرح اينترنت همراهي به هر يك از مشتركان (دايمي يا اعتباري) همراه اول بسته‌هاي اينترنت ويژه و مقرون به‌صرفه پيشنهاد مي‌شود. اين پيشنهاد با بهره‌گيري از هوش مصنوعي و براساس الگوي مصرف هر مشترك بوده و كاملا به صورت اختصاصي هر مشترك است و به‌ طور كلي حدود 40درصد ارزان‌تر از بسته‌هاي عادي است. مشتركان اين اپراتور مي‌توانند به منظور بهره‌مندي از اينترنت همراهي همراه اول ابتدا كد ٭1000٭211# را شماره‌گيري و پس از مشاهده بسته‌هاي پيشنهادي طرح همراهي، شماره بسته پيشنهادي خود را انتخاب نمايند، لازم به توضيح است كه در صورت داشتن اينترنت فعال، بسته منتخب براي مشترك رزرو خواهد شد. مشتركان اين اپراتور همچنين مي‌توانند جهت استعلام بسته اينترنت همراهي خود كد ٭1000٭210# را شماره‌گيري نمايند. 

با مكالمه همراهي؛ بسيار ارزان‌تر صحبت كنيد
و اما «مكالمه همراهي» نيز از ديگر طرح‌هاي بسته‌اي همراه اول است كه آن را با شعار «بسيار ارزان‌تر صحبت كنيد» براي مشتركان خود درنظر گرفته است. مكالمه همراهي طرحي جذاب براي علاقه‌مندان به مكالمه تلفني است كه براساس آن گفت‌وگوي درون شبكه‌اي (همراه اول و تلفن ثابت) بسته‌هاي مكالمه بسيار مقرون به صرفه توسط هوش مصنوعي و براساس الگوي مصرف به مشتركان همراه اول ارايه مي‌شود. اين بسته‌ها كاملا به صورت اختصاصي هر مشترك بوده و حدود 90درصد ارزان‌تر از بسته‌هاي عادي اين اپراتور است. علاقه‌مندان جهت بهره‌مندي از اين طرح نيز مي‌توانند با شماره‌گيري كد٭1000٭11# پس از مشاهده بسته‌هاي پيشنهادي بسته موردنظر خود را انتخاب و فعال كنند. همچنين جهت استعلام بسته مكالمه همراهي نيز مي‌توان كد ٭1000٭10# را شماره‌گيري كرد.

 كشت قراردادي طرحي براي حمايت از كشاورزان استان مركزي
رييس سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي كشت قراردادي را يكي از اولويت‌هاي وزارت جهاد كشاورزي عنوان كرد و با اجراي اين طرح علاوه بر بسياري از مشكلات كشاورزان ازجمله مشكل نقدينگي و تامين به‌موقع نهاده‌هاي كشاورزي حل خواهد شد. صفري با اشاره به اينكه اين طرح در سال زراعي جاري به همه استان‌ها ابلاغ شده، افزود: طرح كشت قراردادي امسال تنها شامل كشت گندم آبي است و از سال آينده شامل محصولات دير نيز خواهد شد. او تامين كود مورد نياز كشاورزان به ‌صورت اعتباري و پرداخت ۵۰درصد قيمت موقع برداشت گندم، ۲۰درصد تخفيف بيمه محصولات كشاورزي و پرداخت مابقي حق بيمه در زمان برداشت و تحويل محصول به شركت غله و پرداخت هزينه حمل گندم از مزارع تا سيلو‌هاي مراكز خريد به ازاي هر تن گندم تحويلي ۱۰۰ هزار تومان را از مزاياي اجراي كشت قراردادي عنوان كرد. رييس سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي در ادامه از كشاورزان و بهره‌برداران خواست براي بهره‌مندي از اين مزايا، هر چه زودتر نسبت به كشت قراردادي اقدام كنند. صفري گفت: روال ثبت‌نام هم ساوه و به اين صورت است كه با نصب يك اپليكيشن كشاورزان مي‌توانند به راحتي در كمترين زمان اين قرارداد را انجام دهند يا با مراجعه به مديريت‌هاي جهاد كشاورزي در شهرستان‌ها نسبت به كشت قراردادي اقدام و از مزاياي طرح برخوردار شوند. صفري افزود: از ابتداي اجراي اين طرح تاكنون ۱۰درصد كشتي كه در استان مركزي انجام شده كشاورزي قراردادي است و درصدد هستيم كه اين ميزان به صددرصد برسد. او گفت: در سال زراعي جاري بيش از ۴۶ هزار هكتار از اراضي كشاورزي استان زير كشت گندم آبي قرار گرفته كه شامل اجراي اين طرح مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون