• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5404 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۷ دي

اخبار

اتهام رابطه با مرد صاحب‌خانه دروغ است؟

زن جوان بعد از نقل‌مكان به خانه مادرش از سوي همسر مرد صاحب‌خانه به رابطه نامشروع متهم شد

اعتماد آنلاين| ثريا بعد از مرگ شوهرش به خانه مادرش رفته و با فرزند سه‌ساله‌اش در آنجا زندگي مي‌كند. او متهم به رابطه نامشروع شده  و  زن صاحبخانه از او شكايت كرده است.
ثريا از زندگي‌اش مي‌گويد. 
   متهم به رابطه نامشروع شده‌اي، اين رابطه از كي شروع شد؟
رابطه‌اي در كار نيست. من با مادرم در خانه‌اي مستاجر هستيم، زن صاحب‌خانه به شوهرش شك دارد و حالا از من و شوهرش شكايت كرده است. او قصد دارد ما را از خانه بيرون كند.
  مگر چه مشكلي بين شماست؟
۶ ماه قبل از شوهرم فوت شد و به خانه مادرم رفتم. زن صاحب‌خانه از اينكه من در آن خانه هستم ناراحت شد و از ما خواست خانه را خالي كنيم ولي شوهرش گفت اگر اجاره را زياد كنيم، مي‌توانيم بمانيم. اما اين زن دست‌بردار نيست و فكر مي‌كند من با شوهرش رابطه دارم.
  چرا چنين فكري مي‌كند؟
چون شماره تلفن من را در گوشي شوهرش ديده فكر مي‌كند ما باهم در تماس هستيم.
  يعني هيچ تماسي بين شما نيست؟
به هر حال او صاحب‌خانه است، كاري باشد به هم زنگ مي‌زنيم.
  چرا به مادرت زنگ نمي‌زند؟
به مادرم هم زنگ مي‌زند ولي بيشتر كارهاي خانه را من انجام مي‌دهم و به همين خاطر به من زنگ مي‌زند. يكي دو بار هم براي بچه‌ام خوراكي خريد.
  شوهرت چرا فوت كرد؟
اعتياد داشت. چند سال بود كه ما را ترك كرده بود. ۶ ماه قبل خبر آوردند بر اثر تزريق زياد فوت كرده است. من هم به خانه مادرم آمدم كه تنها نباشم.
  در پرونده آمده است پيامكي بين شما و صاحب‌خانه تبادل شده است.
پيامك خاصي نبود، حرف معمولي بود.
  اما دادگاه چنين برداشتي ندارد.
رابطه ما در حد حرف بود، رابطه خاصي نداشتيم. زن صاحب‌خانه فكر مي‌كند من صيغه شوهرش شده‌ام ولي اين‌طور نيست. آن مرد پيشنهاد داد ولي من قبول نكردم.
  پس رابطه عاطفي بين شما وجود داشته است.
من  قبول  نكردم.
  فرزندت حالا كجاست؟
با مادرم زندگي مي‌كند.
  فكر مي‌كني زن صاحب‌خانه كوتاه بيايد؟
شوهرش قصد دارد او را طلاق بدهد، به ما گفته خانه را خالي نكنيم اما زن اصرار دارد خالي كنيم. اگر شوهرش با او كنار نيايد من مجبورم با مادرم جاي ديگري زندگي كنم و بروم. به او گفته‌ام شكايتش را از من پس بگيرد من خانه را خالي مي‌كنم.

 


دختر 12 ساله تنها شاهد قتل آتشين مادر به دست پدرش

مرد جوان كه همسرش را به آتش كشيده بود به اتهام قتل عمدي بازداشت شد؛ دختر ۱۲ ساله مقتوله كه شاهد جنايت بود، پدرش را به كارآگاهان جنايي لو داد!
شنبه بيست‌وچهارم دي ماه امسال، پرسنل انتظامات بيمارستان مهر در محله انقلاب، مرگ مشكوك زن جواني را روي بخش سوانح سوختگي به پليس گزارش كردند.
 با اعلام اين خبر به اپراتور مركز فوريت‌هاي پليسي 110، ماموران كلانتري 148 انقلاب، تيمي زبده از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با دستور محمد وهابي؛ بازپرس ويژه قتل شعبه دوم دادسراي امور جنايي، راهي اين مركز درماني شدند و تحقيقات ابتدايي را آغاز كردند.
تيم جنايي در بيمارستان با جسد زن حدودا 40 ساله‌اي مواجه شدند كه بر اثر سوختگي فوت كرده بود همچنين در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد، همسر متوفي كه خودش نيز به دليل سوختگي در بيمارستان بستري بوده پس از خبردار شدن از مرگ همسرش مخفيانه از اين مركز درماني گريخته است!
تحقيقات ميداني نيز حكايت از آن داشت، 10 روز قبل متوفي و همسرش به دليل سوختگي به بيمارستان مهر مراجعه كردند اما پرستاران هنگامي كه علت سوختگي زن و مرد جوان را پرسيدند با اظهارات ضد و نقيضي از سوي همسر متوفي كه دستش دچار سوختگي شده بود، مواجه شدند!
بررسي‌هاي كارآگاهان اداره دهم ادامه داشت تا اينكه دختر 12 ساله مرد جوان و متوفي، راز جنايت هولناكي را فاش كرد؛ دختر خردسال هنگامي كه متوجه شده بود مادرش به كام مرگ فرو رفته است، ابتدا به دايي خود و سپس به تيم جنايي گفت: 10 روز قبل پدر و مادرم در خانه با يكديگر دعوا كردند كه در جريان اين درگيري، پدرم با بنزين مادرم را به آتش كشيد!
تيم جنايي پس از دريافت اين اطلاعات مهم و با در دست داشتن هويت متهم، مرد جنايتكار را خيلي زود قبل از اينكه از محله انقلاب خارج شود، دستگير كردند؛ متهم پس از بازداشت در تحقيقات اوليه مدعي شد، همسرش در جريان درگيري خودش را آتش زده و بي‌گناه است.
با دستور محمد وهابي؛ بازپرس ويژه قتل عمد شعبه دوم دادسراي ناحيه 27 (امورجنايي، ويژه قتل)، جسد مقتول براي معاينات دقيق‌تر به پزشكي قانوني منتقل شد و متهم براي روشن شدن زواياي پنهان پرونده در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون