• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5422 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۹ بهمن

اخبار ايران و جهان

قاتل خيابان ظفر: مقتول با حرف‌هايش آزارم مي‌داد!
روز حادثه مقتول دوباره آن حرف‌ را تكرار كرد كه سر همين موضوع با او درگير شدم و در جريان اين درگيري با ضربات چاقو و چكش او را به قتل رساندم... ساعت 3 بامداد جمعه چهاردهم بهمن‌ماه امسال، كشف جسد مرد جواني در يك ساختمان نيمه‌كاره توسط كارگران در خيابان ظفر به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش داده شد. با اعلام اين خبر، ماموران كلانتري 103 گاندي و تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به همراه محمدرضا صاحب‌‌جمعي؛ بازپرس ويژه قتل شعبه ششم دادسراي امور جنايي، راهي محل حادثه شدند و تحقيقات ابتدايي را آغاز كردند. تيم جنايي در محل حادثه با جسد مرد جوان افغانستاني مواجه شدند كه با ضربات چكش و چاقو به قتل رسيده بود و بررسي‌هاي اوليه نيز نشان مي‎داد مقتول از كارگرهاي ساختمان نيمه‌كاره بوده و توسط همكارش به قتل رسيده است. تحقيقات در صحنه جنايت توسط كارآگاهان ادامه داشت تا اينكه ماموران كلانتري 124 قلهك در تماس تلفني با بازپرس جنايي اعلام كردند مرد جواني به اين كلانتري آمده و خودش را به عنوان قاتل يك فرد معرفي و ادعا كرده او را ساعتي قبل در خيابان ظفر به قتل رسانده است! بدين ‌ترتيب جسد مقتول براي معاينات دقيق‌تر به پزشكي قانوني منتقل شد و تنها متهم پرونده هدف تحقيقات قرار گرفت كه اين متهم در بازجويي‌هاي اوليه به جرم قتل مرد جوان به دليل اختلافات شخصي اعتراف كرد.

   چند سال داري؟
30 سالم هست و سال قبل به تهران آمدم.
  براي چه كاري آمدي‌؟
براي كارگري آمدم و اين اواخر نيز در ساختمان نيمه‌كاره در خيابان ظفر مشغول كار بودم.
  مقتول را مي‌شناختي؟
بله، نسبت فاميلي با يكديگر داشتيم.
  سر چه موضوعي با يكديگر درگير شديد؟
مقتول با حرف‌هايش من را آزار مي‌داد و من هم به او هشدار داده بودم.
  مقتول چه چيزي مي‌گفت؟
مقتول ادعا مي‌كرد به من قرص خواب داده و من را در خواب آزار داده است كه اين حرف‌ها بسيار ناراحت و عصباني‌ام مي‌كرد.
  چگونه مرتكب قتل شدي؟
روز حادثه مقتول دوباره آن حرف‌‌ها را تكرار كرد كه سر همين موضوع با او درگير شدم كه در جريان اين درگيري با ضربات چاقو و چكش او را به قتل رساندم.
  متاهلي‌؟
نه، همسرم چند سال قبل فوت كرد.
با دستور محمدرضا صاحب‌‌جمعي؛ بازپرس ويژه قتل شعبه ششم دادسراي امور جنايي، متهم براي روشن شدن زواياي پنهان پرونده در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت و تحقيقات ادامه دارد.

 


مرد گمشده شرق تهران  در بيمارستان پيدا شد
مرد سالخورده كه در شرق تهران گم شده بود، در يك بيمارستان پيدا شد. اواسط بهمن ماه امسال، زن جواني به دادسراي امور جنايي مراجعه كرد و هنگامي كه مقابل بازپرس جنايي قرار گرفت، گفت: پدر 60 ساله‌ام كه اختلال حواس دارد چند ساعت قبل از خانه خارج شده اما ديگر بازنگشته است.پس از اظهارات اين زن جوان و تشكيل پرونده در دادسراي امور جنايي، موضوع رسيدگي به فقدان مرد سالخورده در شرق تهران در دستور كار تيمي از كارآگاهان اداره چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. كارآگاهان در گام نخست راهي خانه فرد گمشده در شرق تهران شدند و دوربين‌هاي مداربسته اطراف خانه را هدف بازبيني قرار دادند كه در ادامه پي بردند مرد سالخورده با لباس خانگي كه بر تن داشته به خيابان اصلي رفته و گم شده شده است. بررسي‌هاي تخصصي كارآگاهان اداره چهارم پليس آگاهي ادامه داشت تا اينكه با استعلام از بيمارستان‌هاي تهران و پزشكي قانوني مشخص شد، فرد سالخورده‌اي با مشخصات مرد گمشده در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري است. كارآگاهان پس از دريافت اين اطلاعات مهم پاي در بيمارستان گذاشتند و مرد گمشده را روي تخت اورژانس اين مركز درماني پيدا كردند و با تحقيقات ميداني متوجه شدند، مرد سالخورده پس از خارج شدن از خانه به بزرگراه ياسيني رفته و از يك پل عابر پياده به زمين افتاده و در اين حادثه پاهايش آسيب ديده‌اند. مرد سالخورده به خانواده‌اش تحويل داده شد و حال او در بيمارستان مساعد گزارش شده است.


تيراندازي خونين در بازار طلافروشي‌هاي كرمانشاه/  مرد مسلح دستگير شد
فرمانده انتظامي استان كرمانشاه با اشاره به وقوع يك مورد تيراندازي منجر به جرح در بازار طلافروشي‌هاي شهرك مسكن گفت: با تلاش ماموران عامل اصلي اين حادثه روز سه‌شنبه دستگير شد. سردار علي‌اكبر جاويدان گفت: «پس از اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر يك مورد تيراندازي منجر به جرح به سمت يكي از مغازه‌هاي طلافروشي كرمانشاه رسيدگي به موضوع در دستور كار قرار گرفت.»  او گفت: «ماموران كلانتري۲۲ظفر با انجام كارهاي اطلاعاتي موفق به شناسايي عامل تيراندازي شده و در عملياتي غافلگيرانه او را در بلوار گل‌ها دستگير كردند.»  سردار جاويدان با بيان اينكه متهم دستگير شده انگيزه‌اش را از اين كار اختلاف شخصي با صاحب مغازه عنوان كرد، گفت: «ضمن كشف سلاح شكاري استفاده شده، اين فرد براي صدور حكم لازم تحويل مراجع قضايي شد.» 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون