• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5433 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۴ اسفند

پشت‌پرده شايعه فروش پرسپوليس

نامه‌ درخواست خريد باشگاه صحت دارد؟

اعتمادآنلاين| با اينكه از صبح ديروز اكثر رسانه‌ها از ارسال نامه توسط يك تاجر براي خريد پرسپوليس نوشتند، يك منبع مطلع در باشگاه اعلام كرد هيچ نامه‌اي براي خريد باشگاه پرسپوليس از سوي هيچ فردي نيامده است! به گزارش اعتمادآنلاين، از صبح ديروز برخي رسانه‌ها اعلام كردند يك ميلياردر ايراني كانادايي براي خريد باشگاه پرسپوليس اقدام كرده است. اين رسانه‌ها با انتشار تصويري از نامه اين فرد خطاب به رضا درويش از جزييات علاقه او به خريد باشگاه نوشتند. اين خبر در رسانه‌ها بازتاب بسيار گسترده‌اي پيدا كرد.
با اين حال يك منبع آگاه در باشگاه پرسپوليس به خبرنگار اعتمادآنلاين اطلاع داد نامه‌اي كه در رسانه‌ها دست به دست مي‌شود به هيچ عنوان به باشگاه پرسپوليس ارسال نشده و گويا صرفا در اختيار چند رسانه قرار گرفته است! اين فرد مطلع گفت فارغ از اينكه با توجه به حساسيت‌ها در مورد باشگاهي مانند پرسپوليس اصلا چنين اتفاقي ممكن نيست رقم بخورد (يعني يك فرد دو تابيعتي بيايد و باشگاه را بخرد) اصلا اقدامي در اين زمينه صورت نگرفته است. حتي در حد يك نامه به رييس باشگاه!
در اين رابطه به نظر مي‌رسد فرد تاجري كه گفته مي‌شود قصد خريد باشگاه را داشته يا وارد يك بازي مشترك با برخي رسانه‌ها شده يا توانسته از فضاي رسانه‌اي ايران سوءاستفاده كند. برخي كاربران نوشتند احتمالا اقدام اين تاجر املاك يك كار رسانه‌اي قوي براي تبليغات بيشتر خودش بوده و گويا در اين زمينه نيز كاملا موفق عمل كرده است. تا صبح امروز هيچ ايراني‌اي در خارج و داخل اين فرد را نمي‌شناخت و ظهر او يك شخص كاملا معروف شده.
قرار است بخش عمده‌اي از سهام سرخابي‌ها در همين چند روز آينده به مزايده گذاشته شود كه خود همين مزايده نيز اعتراض بسياري از كارشناسان و سوالات بي‌پاسخ اهالي رسانه را به دنبال داشته است. اين در حالي است كه سازمان خصوصي‌سازي مدعي است همه جوانب كار را سنجيده است. 
حال در چنين شرايطي كه براي مزايده سهام باشگاه پرسپوليس اين همه ابهام وجود دارد هرگونه اظهارنظر يا شايعه‌اي در مورد فروش باشگاه به هر فردي به آن شكلي در دنيا مرسوم است كاملا خند‌ه‌دار و احمقانه به نظر مي‌رسد. تحت هيچ شرايطي هيچ فردي مخصوصا اگر دو تابعيتي باشد امكان خريد باشگاه پرسپوليس و استقلال را نخواهد داشت. اين دو باشگاه و هواداران اين دو تيم كاملا با مسائل اجتماعي و امنيتي گره خورده‌اند و حساسيت‌هاي زيادي  روي آنها وجود دارد. بنابراين حتي اگر اخباري از باشگاه هم به گوش نمي‌رسيد مي‌شد فهميد كه داستان  سركاري است!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون